AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Del Skrevet 5. desember 2015 Bor i leil. under en gamling, 85 år gammel, og det høres hver mnd ut som at han skal dø. Hoster og skriker i søvne. Et familiemedlem av ham ringte meg for noen uker siden fordi han ikke fikk tak i denne gamlingen og var redd for at han var dau. Jeg sa som sant var at jeg var på jobb og ikke kunne undersøke saken. Greit nok at det ikke er så kjekt å være gammel med en fot i grava, men det er søren meg ikke bare bare å bo under disse eldre heller. Vurderer selvsagt å flytte vekk, men i mellomtiden.. Er det flere av oss? Anonymkode: 16877...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 5. desember 2015 #2 Del Skrevet 5. desember 2015 Vent til du blir 85 selv du... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 5. desember 2015 #3 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg bodde i tre uker med ei som var 26, det var slitsomt nok bare det, har sympati. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 5. desember 2015 #4 Del Skrevet 5. desember 2015 Bor i leil. under en gamling, 85 år gammel, og det høres hver mnd ut som at han skal dø. Hoster og skriker i søvne. Et familiemedlem av ham ringte meg for noen uker siden fordi han ikke fikk tak i denne gamlingen og var redd for at han var dau. Jeg sa som sant var at jeg var på jobb og ikke kunne undersøke saken. Greit nok at det ikke er så kjekt å være gammel med en fot i grava, men det er søren meg ikke bare bare å bo under disse eldre heller. Vurderer selvsagt å flytte vekk, men i mellomtiden.. Er det flere av oss? Anonymkode: 16877...727Når det gjelder naboskap med seniorer generelt, tror jeg det skal en del til for å toppe situasjonen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. desember 2015 #5 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg bor med bare unge mennesker, ikke bare, bare det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 6. desember 2015 #6 Del Skrevet 6. desember 2015 Denne stakkaren på 85 år høres ut etter din beskrivelse som veldig syk. Som du kanskje kjenner til, er det beinhard utvelgelse, spesielt i byer, for hvem som kan få en sykehjemsplass. Han er vel da vurdert av kalde skrivebordsteoretikere til å kunne bo hjemme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. desember 2015 #7 Del Skrevet 6. desember 2015 Denne stakkaren på 85 år høres ut etter din beskrivelse som veldig syk. Som du kanskje kjenner til, er det beinhard utvelgelse, spesielt i byer, for hvem som kan få en sykehjemsplass. Han er vel da vurdert av kalde skrivebordsteoretikere til å kunne bo hjemme. Helt for jævlig det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #8 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg bor midt mellom to eldre. De har så høyt på TV-en at jeg hører hva de på TV-en sier. Helt forferdelig, spesielt når de ser på forskjellige program! Hoster og harker og skriker i telefonen hver dag her også. Så at eldre genererer mye lyd er helt sikkert! Anonymkode: 2543d...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #9 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg foretrekker helt klart gamlinger som naboer heller enn ungdommer. Ingen tvil om hvem som lager mest bråk. Din nabo høres ut som han ikke burde bodd hjemme. Det høres også ganske spesielt ut med slektninger som ringer naboene for å høre om den aktuelle gamlingen lever. Eneste negative erfaring jeg har med gamlinger som naboer er at noen av dem har på tv ekstremt høyt siden de hører dårlig. Men det varer maks til Kveldsnytt er ferdig. Anonymkode: e14f6...c98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #10 Del Skrevet 6. desember 2015 Vent til du blir 85 selv du...Hvorfor skal jeg vente på det..?Jeg bodde i tre uker med ei som var 26, det var slitsomt nok bare det, har sympati. åja, sånn ensom ulv, du?Når det gjelder naboskap med seniorer generelt, tror jeg det skal en del til for å toppe situasjonen din.Mulig,,Jeg bor med bare unge mennesker, ikke bare, bare det heller.Neida, alle naboer har vel sine sider.Denne stakkaren på 85 år høres ut etter din beskrivelse som veldig syk. Som du kanskje kjenner til, er det beinhard utvelgelse, spesielt i byer, for hvem som kan få en sykehjemsplass. Han er vel da vurdert av kalde skrivebordsteoretikere til å kunne bo hjemme. han ønsker faktisk selv å bo hjemme. Men jeg har besteforeldre og har hørt mye om det med sykehjemsplasser, ja. Dårlige greier. Jeg bor midt mellom to eldre. De har så høyt på TV-en at jeg hører hva de på TV-en sier. Helt forferdelig, spesielt når de ser på forskjellige program! Hoster og harker og skriker i telefonen hver dag her også. Så at eldre genererer mye lyd er helt sikkert!Anonymkode: 2543d...9dcJeg foretrekker helt klart gamlinger som naboer heller enn ungdommer. Ingen tvil om hvem som lager mest bråk. Din nabo høres ut som han ikke burde bodd hjemme. Det høres også ganske spesielt ut med slektninger som ringer naboene for å høre om den aktuelle gamlingen lever. Eneste negative erfaring jeg har med gamlinger som naboer er at noen av dem har på tv ekstremt høyt siden de hører dårlig. Men det varer maks til Kveldsnytt er ferdig.Anonymkode: e14f6...c98 Anonymkode: 16877...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #11 Del Skrevet 6. desember 2015 Ja, det er igrunn en ekkel tanke at man kan være den som finner vedkommende død Anonymkode: 16877...727 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #12 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg foretrekker helt klart gamlinger som naboer heller enn ungdommer. Ingen tvil om hvem som lager mest bråk. Din nabo høres ut som han ikke burde bodd hjemme. Det høres også ganske spesielt ut med slektninger som ringer naboene for å høre om den aktuelle gamlingen lever. Eneste negative erfaring jeg har med gamlinger som naboer er at noen av dem har på tv ekstremt høyt siden de hører dårlig. Men det varer maks til Kveldsnytt er ferdig.Anonymkode: e14f6...c98Ikke når gamlingen er b-menneske. Da står TV-en og skriker fra man kommer hjem fra jobb til 23.30... Anonymkode: 2543d...9dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #13 Del Skrevet 6. desember 2015 Ikke når gamlingen er b-menneske. Da står TV-en og skriker fra man kommer hjem fra jobb til 23.30... Anonymkode: 2543d...9dcDet har jeg aldri opplevd, derimot har jeg hatt mange unge naboer som plager hele blokka til langt på natt med dundrende stereoanlegg. Ingen gamling-tv er i nærheten hva lydnivå angår. Anonymkode: e14f6...c98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #14 Del Skrevet 6. desember 2015 Det har jeg aldri opplevd, derimot har jeg hatt mange unge naboer som plager hele blokka til langt på natt med dundrende stereoanlegg. Ingen gamling-tv er i nærheten hva lydnivå angår. Anonymkode: e14f6...c98Jeg har begge deler. Føler meg så heldig. <3 Men gamlingen er verst, for det er HVER DAG!! Anonymkode: 2543d...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #15 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg bor midt mellom to eldre. De har så høyt på TV-en at jeg hører hva de på TV-en sier. Helt forferdelig, spesielt når de ser på forskjellige program! Hoster og harker og skriker i telefonen hver dag her også. Så at eldre genererer mye lyd er helt sikkert!Anonymkode: 2543d...9dcHvor gammel er man når man er eldre?Naboen under meg er i 80-årene og der er det jammen ikke mye lyd til daglig. Anonymkode: c03a8...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #16 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg bor med gamlinger på en side og en student på den andre siden. Jeg foretrekker gamlingene, for selv om de hører på TV så høyt at jeg ikke trenger å skru på TVen for å få med meg nyhetene, så legger de seg i det minste i rimelig tid. Anonymkode: abb86...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 7. desember 2015 #17 Del Skrevet 7. desember 2015 Når jeg fremdeles bodde hos mamma bodde det en eldre dame over gangen for oss.Hun var en skikkelig god og fin dame, det eneste som var et problem var at hun hadde en annen døgnrytme enn oss. Det ble et problem fordi hun gjerne kom på døren vår kl 8 på en lørdag for å gi oss nybakt brød. Merker jeg får litt dårlig samvittighet over at det er mulig å klage over noe så koselig, men vi hadde en hund som begynte å bjeffe når det ringte på så var en ganske brå oppvåkning når jeg egentlig ville sove i noen gode timer til.Men ellers så savner jeg henne. Hun er en skikkelig flott dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå