Gå til innhold

Selvbruning-Igjen! Et rimelig alternativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ut på lørdag, følte meg blek og trengte en slagplan. Kjøpte Piz buin sitt skum (det mørkeste). Har brukt det litt før men da helst den som gir medium farge. Skrubbet huden og påførte litt bodylotion, ventet en stund og smurte meg inn.

Ble veldig fornøyd med fargen, som kom skikkelig frem etter ca en time. Følte meg mye freshere, og i hvert fall litt mindre blek! Smurte bare ett lag på, og følte ikke at fargen ble for mørk.

Brukt selvbruning en del de siste årene, og prøvd det meste tror jeg. Synes bla St. Tropez er veldig bra.

Men syns Piz buin ga fin farge nå, ble ikke skjoldet heller :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hel enig har brukt PizBuin sin flere ganger og er veldig fornøyd med fargen. Bare en negstiv ting med den... fargen smitter lett av på lyse tekstiler. Spesielt når du svetter, eller får fuktig hud.

Jeg har flere hvite håndklær og laken som er ødelagt av PizBuin sine produkter.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg brukte også Piz Buin-skummet før, men syntes fargen ble litt for gul i forhold til St. Tropez. I tillegg luktet det sterkere.

Skrevet
Hel enig har brukt PizBuin sin flere ganger og er veldig fornøyd med fargen.  Bare en negstiv ting med den... fargen smitter lett av på lyse tekstiler. Spesielt når du svetter, eller får fuktig hud.

Jeg har flere hvite håndklær og laken som er ødelagt av PizBuin sine produkter.

Ja har merket jeg også at den kan smitte over på lyse klær. Og på laken ol. Irriterende! For meg hjelper det å ta en dusj noen timer etter at jeg har tatt den på, der jeg ikke skrubber men bare skyller. Da farger det mindre av synes jeg :)

Skrevet

Gir fin farge, men lukter død og fordervelse. Kjæresten min nektet meg å bruke det mer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med deg *Hanne* :enig_animasjon:

Den anbefales av meg og.

Synes ikke lukten er så ille heller jeg da, dusjer en stund etterpå og kjenner ikke lukten no særlig. Og kjæresten min har ingen klager heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...