Gå til innhold

veldig følsom klitoris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.  Jeg håper på å få noen råd her inne..

Jeg har vært seksuelt aktiv siden jeg var 16, men jeg har aldri fingra meg selv, eller tatt på klitorisen min, og nå er jeg 27 år.

Jeg har en samboer som jeg har vært sammen med i 11 år, og han har prøvd flere ganger i flere år og ta på klitorisen min, men det går ikke,  den er fryktelig følsom og  det "kiler" hver gang han eller jeg prøver.  

Hvordan skal jeg noen gang kunne nyte klitoris stimuli?? 

Har noen gode råd?  

Har veldig lyst til å lære meg til å nyte å ta på klitorisen min og kanskje kunne orgasme.  

Anonymkode: d9bfa...6f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å ikke ta rett på klitoris, men over, under, ved siden av osv. Det er helt normalt at det er ubehagelig å ta rett på klitoris. 

Anonymkode: 0d876...63b

Skrevet

Har du prøvd å ta på den utenpå trusene eller joggebukse? Da blir den ikke like følsom. Gni litt med hånden din å lær deg å kjenne deg selv. Prøv også med masse glidemiddel om du tar direkte på klitoris, dette skaper et slags beskyttelseslag som gjør det litt mindre følsomt! :-) begynn å ta veldig svakt og forsiktig, så kjenner du deg fram og finner ut hva du liker. Er også VELDIG viktig å ha hodet på plass, og evt fantasere om noe som tenner deg. Med engang jeg blir ufokusert så klarer heller ikke jeg å ta på klitorus, hodet MÅ være på plass 100% av tiden🙈

Skrevet

en finger på hver side funker bra for meg .Fordelen med ømfindtlig klitt er jo att jeg kan ta en sykkeltur og oppnå orgasme :-)

Anonymkode: 5ecd7...dbc

Skrevet

Takk for svar 😊 skal prøve ut disse ulike triksene etterpå 😉

Anonymkode: d9bfa...6f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...