AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Er helt desperat etter å finne ut hvilke bøker det her er ifra! Har prøvd å søke masse på google, men finner det ikke ut.. Tror det var en bokserie på flere bøker, husker ikke akkurat hvor mange.Handler om en fremtidig verden, hvor alle som bor der har fått en chip i hodet som får dem til å adlyde verdenens regler og dem tror at alt er bra. De bor på forskjellige steder etter hvor gamle de er, tror det var når de ble over 16 at de får flytte til et nytt sted. Husker at de som bor der har noen brett de kunne fly rundt på, men husker ikke hva de kalte brettene. Det fantes også et annet sted et stykke fra dette, hvor det er forbudt å dra, og der bor det noen andre mennesker som har skjønt hvordan verdenen har blitt, dette stedet også ble kalt for noe jeg ikke husker. Husker at på det første stedet jeg fortalte om, var det spesielt en jente og en gutt som var bestevenner, men jenta finner ut at verden de bor i ikke er bra, og legger ut på en ferd til det andre stedet. Etterhvert blir det også noe drama mellom to gutter.Husker endel mer også og kan hende noe jeg skrev er feil, men vil tro at hvis noen har lest disse skjønner de hva jeg mener. Håper noen kan hjelpe meg, har så lyst til å lese dem igjen! Anonymkode: bc1b9...565
akkuratnå Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Er det Uglies av Scott Westerfeld du tenker på?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Er det Uglies av Scott Westerfeld du tenker på? Tenkte på den jeg og. Anonymkode: 27fa1...28c
Luna31 Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Uglyes, prettyes og specials av Scott Westerfeld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå