AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Hva synes dere om at kjæresten/daten/FF sender melding seint på natt (sannsynligvis etter vedkommende har kommet hjem etter fest eller fremdeles er ute) der de skriver en søt eller seksuell melding. Eksempler: "Jeg savner deg", "Jeg har så lyst på deg", "Jeg tenker på deg og du er så søt". Er jeg den eneste som synes dette er sjarmerende? Anonymkode: 4ab6e...8e3
Luckiness Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Ville heller foretrukket å fått slike meldinger når personen er i edru tilstand. 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Bootie call, tenker jeg. Anonymkode: cd3e3...61c 1
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Det er av fulle folk og barn man får sannheten ... Jeg liker det.
Gjest chisandra Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Den som er litt sjenert til vanlig, kan bruke fylla som en unnskyldning for få få uttrykt seg.
Belbus Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Hyggelig hvis det er kjæresten. Er det en random flørt eller date så blir jeg oppgitt, sikkert fordi jeg ikke liker fulle folk med mindre jeg har drukket selv.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Hva synes menn da? Jeg har gjort det et par ganger selv... Anonymkode: 4ab6e...8e3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 Bootie call, tenker jeg. Anonymkode: cd3e3...61cDette er som regel det eneste en slik fyllemelding betyr. Jeg synes ikke det er særlig sjarmerende. "Å drikke seg til mot", altså å komme med romantiske innrømmelser, er ikke noe jeg heller er særlig begeistret for. Dersom det er en kjæreste er det selvsagt litt annerledes. Festlige fyllemeldinger fra venner eller tilfeldige er også annerledes, og dette er vel litt sjarmerende, men ikke seksualiserte eller romantiske fyllemeldinger. Anonymkode: edf23...12c
AnonymBruker 42 Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 " Er jeg den eneste som synes dette er sjarmerende?" Absolutt ikke. Jeg synes fyllemeldinger er både søtt og sjarmerende, og synes vel heller at det er grunn til bekymring om man IKKE får det. I alle fall med tanke på hvordan jeg selv er, og har oppført meg når jeg er full, virkelig "keen" på, eller glad i noen.Nå skal det sies at er STOR forskjell på en bootycall-melding og en fyllemelding. Selv om meldingene kan være identiske og sendt i fylla, så betyr de jo ikke nødvendigvis det samme Jeg savner deg", "Jeg har så lyst på deg", "Jeg tenker på deg og du er så søt" Kan være både den ene og den andre, men hvorvidt det er sjarmerende eller ikke er jo åpenbart en ganske situasjonsbetinget greie...
KatyP Skrevet 6. desember 2015 #11 Skrevet 6. desember 2015 Det er av fulle folk og barn man får sannheten ... Jeg liker det. me too😜
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #12 Skrevet 6. desember 2015 Sannheten kommer ofte frem på fylla, så da får du jo vite om noen er interissert i deg, selv om de ikke har sagt noe i edru tilstand. Anonymkode: 872ba...085
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #13 Skrevet 6. desember 2015 Sannheten kommer ofte frem på fylla, så da får du jo vite om noen er interissert i deg, selv om de ikke har sagt noe i edru tilstand. Anonymkode: 872ba...085Dette er gjerne spontane lyster. Det er ingenting som tilsier at man er ærligere i alkoholpåvirket tilstand enn i edruelig tilstand. Løgn og bedrag foregår selvsagt også i alkoholens rus. Ved alkoholpåvirkning har man gjerne litt løsere hemninger, er litt mindre kritisk og agerer på litt mindre gjennomtenkte idéer. At en bekjent skriver at han har lyst på deg er intet annet enn et bootycall. Anonymkode: edf23...12c
Salka Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 Fyllemeldinger har aldri vært sjarmerende.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #15 Skrevet 6. desember 2015 Usjarmerende om det er for å hinte til sex men søtt om det bare er for å vise at han tenker på meg. forutsetter selvfølgelig at han tør å si det samme i edru tilstand også ellers blir det bare latterlig. Anonymkode: 308a7...633
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #16 Skrevet 6. desember 2015 Kjør påLitt spenning må en vel ha Anonymkode: 9c6ef...b3e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #17 Skrevet 6. desember 2015 Den som er litt sjenert til vanlig, kan bruke fylla som en unnskyldning for få få uttrykt seg. Tror ikke det er helt sånn alltid, noen er så sjenert at de ikke ville kommet igang med noenting uten litt alkohol. Anonymkode: 5663d...dbd
Chizue Skrevet 6. desember 2015 #18 Skrevet 6. desember 2015 Jeg bryr meg ikke...Men er ikke så sjarmerende å få en snap..med ett uklart bilde og teksten "Jwg ew sgruhå ggll i drg! :-* "Eller ett langt "poetisk" fylla dikt, som hørtes bra ut akkurat der og da...Men er så mye skrivefeil at du knapt klarer å forstå hva som står i diktet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå