mammatiletgull Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 hei! jeg har en datter på 9 mnd og vi vil gjerne prøve på nr 2. vi har hatt sex annenhver dag siden jeg var ferdig med mensen forrige mnd. men jeg har ikke blitt gravid denne gang, jeg vet og at det kan ta litt tid og at det er helt normalt. men jeg vil ta i bruk eggløsningstester og lurer på hvilke som man kan stole helt på og er lett å forstå selv om det koster litt mer. jeg har bestilt noen på ebay siden jeg så at noen anbefalte det men er ikke helt sikker på om de funker? hva anbefaler dere?
mammatiletgull Skrevet 5. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2015 er det lette å forstå seg på? og de funker ?
mammatiletgull Skrevet 5. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2015 Jeg liker de på billige-tester.no er de lette å forstå seg på? og funker de ? :D
Gjest Valmuen Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 er de lette å forstå seg på? og funker de ? :DJa, jeg bruker bare strimlene da. Er streken like sterk eller strekere enn kontrollstreken er den positiv. Synes de funker greit jeg, bruker kun graviditetstester (strimler) derfra og. De har også digitale fra clearblue, men det blir jo fort dyrt i lengden Nå har jeg gått over til temping da, synes egentlig det var litt lettere, og så får man et sikkert svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå