Gå til innhold

Hva synes du om slim fit jeans på menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier "Hva synes du om slim fit jeans på menn?" Kan det se bra ut? Har lagt ved noen bilder.

3332413513.thumb.png.9a06f47294189b48c92

dsc_0422_4_5.jpg

dsc_0429_14.jpg

dsc_0427_1_8.jpg

Anonymkode: 9e552...0a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker bare: Do you even lift bruh? Hvorfor vil folk ha legger som ser ut som piperensere?

Skrevet

Kjæresten min går kun med skinnyjeans, han hadde ikke kledd noe annet hehe

Men ja, det kommer jo såklart an på personen, men jeg synes det er innafor

Skrevet

Kjæresten min går kun med skinnyjeans, han hadde ikke kledd noe annet hehe

Men ja, det kommer jo såklart an på personen, men jeg synes det er innafor

TS her. Skinny jeans er mer kroppsnære enn slim fit. Skinny jeans ser mer ut som tights.

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet

selv bruker jeg bare skinny jeans og syns dette ser best ut på de fleste,sjønner ikke at noen orker å gå med masse stoff dinglende rundt bena,dessuten ser det ut som 2 telefon stolper som går ned i skoene med straight legs :)

Bildene som du viser her er for vide etter min smak

Skrevet

Synes det er fint, jeg. Mye bedre enn skinnyjeans som bare er flatterende på noen ytterst få. Det jeg vil pirke litt på, er at det passer dårlig med kritthvite sko til den svarte buksa, siden kontrasten" deler beina i to" ved anklene og dermed gir inntrykk av kortere bein og stuttere kropp. Det er viktig å velge riktig lengde her, ellers ser det bare teit ut. Stoffet skal folde seg littegrann nederst ved bena, så man slipper at det ser ut som høyvannsbukser når man går, men er de for lange (mange folder), ser det også rart ut.

Skrevet (endret)

jeg bruker hovedsaklig bare slim fit jeans. mye pga jeg har en høy og slank figur.
kan også legge til at jeg stort sett bare bruker slim fit på overkroppen. liker at ting passer godt, og ikke ser ut som det er 1-2 størrelser for stort.
se på bildet: til venstre har du normal fit, på høyre har du slim fit.
du kan sikkert gjette hvorfor jeg bruker slim fit.
before-and-after-together.jpg

Endret av herremann
  • Liker 1
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Jeg synes ikke noe særlig om jeans, men hvis en mann først skal bruke det, synes jeg de bør være smalere enn på disse bildene.

Skrevet

Er ikke spesielt begeistret for jeans, men de må være smale og tettsittende i hvertfall. De fleste menn kler bedre slim-, skinny-jeans.

Skrevet

Jeg synes ikke noe særlig om jeans, men hvis en mann først skal bruke det, synes jeg de bør være smalere enn på disse bildene.

TS her. Blir de smalere enn dette, blir det som om å ha på seg tights.

• Liker 1
Gjest Cocoloco
Skrevet

Jeg syns ikke noe om slim fit, loose/relaxed fit er definitivt finest! Ikke FOR baggy da, selvfølgelig. Det er ikke så fint heller. 

Skrevet

Akuratt de buksene der er ikke sånn jeg forbinder med skinnyjeans på menn , det så greit og ordentlig ut, men om de hadde vært noe trangere så hadde det vært dealbreaker for meg.

Termanalogy - Tight pants are for girls.

Skrevet

Slim fit er sexy som fy om mannen har muskuløse bein :wow: skinny jeans derimot er gay

Anonymkode: 70015...ca4

• Liker 1
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

TS her. Blir de smalere enn dette, blir det som om å ha på seg tights.

Ja, jeg vet at det er mange som ikke er komfortable med veldig smale bukser, men jeg synes likevel at buksene på bildene er for vide i leggene. Det er særlig måten de ligger over skoene på jeg ikke liker. (Den første har forresten stygg vask, synes jeg, men det er ikke det det handler om her. ;)

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

De er da ikke smale de buksene der. 

Eksen min ville sagt at de var for smale! 

Skrevet

Eksen min ville sagt at de var for smale! 

Hver sin smak.

Gjest Tigress
Skrevet

Det er jo skilnad på slim fit og skinny. Skinny synest eg ikkje er pent på menn, slim fit er det finaste, synest eg.

Skrevet

Slim fit er pent!

Anonymkode: fe8d3...c1f

Skrevet

Harry Styles bruker i overkant trange bukser en del ganger, etter min smak. (Liker fyren, men ikke klesstilen.) Det er ikke sexy når menn bruker tights eller så trange bukser at det ser ut som tights.

Anonymkode: 2155d...d79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...