AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Den beste dating side er etter min mening - helt klart - OkCupid.comDe fleste dating sider har profilerne en tekst og et billede som viser hvem de er - men på OkCupid kan man desuten svare på mange 1000 spørgsmål om alt fra livsstil til politiske overbevisninger -seksuelle præferencer osv. Dette gjør at man kan søge på profiler der har en høj match % med en selv. Samtidigt har siden utroligt mange brugere -også fra Skandinavien. Ville være hyggeligt med endnu flere norske profiler derinde!Håper det går at lese mit indlæg på dansk.Er dette stort i Norge? Anonymkode: abf9a...ec6 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Mange nordmenn der ja, men ikke så mange som på norske sider selvfølgelig. jeg er selv der, mange interessante folk. Anonymkode: 6f16d...076
GillSans Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 OkCupid har 3,5 millioner brukere. De fleste er fra USA, men jeg tror alle nasjonaliteter er representert. Jeg liker siden fordi man kan finne profiler som man faktisk kan matche med, så er du åpen for å finne en partner fra et annet nordisk land er det gode muligheter for å finne den rette ... og det er helt gratis å bruke. Håper å mye flotte hyggelige norske folk melde seg på!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Jeg synes OKC har langt flere interessante norske enn alle andre sider jeg har forsøkt. Anonymkode: 75ee6...529 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Jeg traff min nåværende mann på OKC,samt at jeg fikk to gode venner , så jeg er veldig fornøyd.Det er ikke mange norske folk der i forhold til norske datingsider, men det er flere og flere som bruker det, samtidig som at det utvalget som er på OKC virker bedre. Anonymkode: 9e6a9...035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå