Gjest Franke Ann Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Hei.Prøvde å bestille meg* noe fra amazon.com, men de kunne visst ikke selge TV-spill til Barnehagelandet. Vet dere om noen andre nettsteder man kan få kjøp spill på nett i fysisk format, selv om man bor i Norge? Hvilke regler gjelder i så fall angående toll? Bør man holde seg under/over en viss sum? Eller er det andre fiks-fakse måter å omgåes evt. kjipe regler?Er spesielt på jakt etter Valkyria Chronicles og Civilization Revolution, som jeg ikke har funnet i noen norske nettbutikker. Selges også kun i fysisk format, så ikke mulig å laste ned fra PSN.*mente selvsagt: "bestille til nevøen min til jul" Endret 5. desember 2015 av Franke Ann
Gjest Franke Ann Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Finn.no er forresten ikke aktuelt, da jeg ikke ønsker å måtte ringe, SMSe eller maile med noen. Alt jeg vil er å plotte inn kortinformasjonen min, og så motta det jeg har bestilt i posten. Endret 5. desember 2015 av Franke Ann
Minya Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Er det spill på cd/dvd-plate du snakker om eller brettspill?Eller er det de gamle typene som nintendo og slikt med kassetter?For cd-dvd-spill til datamaskin, xbox eller playstation, har du feks CDON.com eller gamezone.no. Gamezone har også kortspill og brettspill i mange farger og fasonger.
Gjest Franke Ann Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Er det spill på cd/dvd-plate du snakker om eller brettspill?Eller er det de gamle typene som nintendo og slikt med kassetter?For cd-dvd-spill til datamaskin, xbox eller playstation, har du feks CDON.com eller gamezone.no. Gamezone har også kortspill og brettspill i mange farger og fasonger.Hei. Det er snakk om PS3-spill, altså blueray-skiver. CDON og gamezone har jeg sjekket allerede, men de hadde ikke inne de spillene jeg var på jakt etter. Men takk for tips allikevel, og tar gjerne imot flere.
-Jiinxs- Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Hvis du finner spillet på Finn.no og ikke kjøper det pga du ikke ønsker å måtte ringe, sms eller sende mail. Så gjør du det unødvendig vanskelig for deg selv.Lyst å nevne hvilket spill du er på jakt etter, kanskje "vi" kan finne det for deg til en billig penge.
ajarRun Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Hei. Det er snakk om PS3-spill, altså blueray-skiver. CDON og gamezone har jeg sjekket allerede, men de hadde ikke inne de spillene jeg var på jakt etter. Men takk for tips allikevel, og tar gjerne imot flere.Komplett.no?
Gjest Franke Ann Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Komplett.no?Takk for tips, men de hadde heller ikke de aktuelle spillene (Valkyria Chronicles og Civilization Revolution). Endret 5. desember 2015 av Franke Ann
Gjest Franke Ann Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Hvis du finner spillet på Finn.no og ikke kjøper det pga du ikke ønsker å måtte ringe, sms eller sende mail. Så gjør du det unødvendig vanskelig for deg selv.Lyst å nevne hvilket spill du er på jakt etter, kanskje "vi" kan finne det for deg til en billig penge.Hehe. Takk, men syns det blir så mye styr med Finn. Men si gjerne ifra dersom du skulle finne Valkyria Chronicles og Civilization Revolution i en nettbutikk som sender til Norge.
herremann Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 (endret) cdon.comhttp://cdon.no/spill/valkyria_chronicles-4046520ser at de er midlertidig utsolgt. ta å ring de eller send en mail og spør når de får det inn igjenedit: skriveleif, mail, ikke mld. Endret 5. desember 2015 av herremann
Gjest Franke Ann Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 cdon.comhttp://cdon.no/spill/valkyria_chronicles-4046520ser at de er midlertidig utsolgt. ta å ring de eller send en mld og spør når de får det inn igjen*hrmpf!*
-Jiinxs- Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 http://www.amazon.co.uk/SEGA-VALKYRIA-Valkyria-Chronicles-PS3/dp/B00197U1G6/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1449355087&sr=8-1&keywords=Valkyria+Chronicles
Gjest Franke Ann Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 http://www.amazon.co.uk/SEGA-VALKYRIA-Valkyria-Chronicles-PS3/dp/B00197U1G6/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1449355087&sr=8-1&keywords=Valkyria+Chronicles Ja! UK-versjonen. Takk
-Jiinxs- Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Ja! UK-versjonen. Takk Bare hyggelig, fant ikke det andre spillet der.Men fant begge på Finn.no, brukt altså.
Gjest Franke Ann Skrevet 5. desember 2015 #14 Skrevet 5. desember 2015 Bare hyggelig, fant ikke det andre spillet der.Men fant begge på Finn.no, brukt altså. Hmmm...åh?
Rosaboble15 Skrevet 5. desember 2015 #15 Skrevet 5. desember 2015 Det står at de sender til Norge i hvert fall, og at de har ett spill på lager. http://www.365games.co.uk/m/ps3-games/sid-meiers-civilization-revolution-game-ps3--?awc=5778_1449359288_bb1b074612f340c119fdb1e0b0944dff&utm_source=affiliate_window&utm_medium=affiliate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå