majan Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 ja jeg sitter her og leiter på nettet etter spesielle men ikke for spesielle buketter heller. Jeg aner ikke hva jeg vil ha for noe, er mye fint, men har liksom ikke finni den brudebuketten må jeg bare ha!!!!!!!!!! jeg trudde jeg hadde funnet den, men er litt i tvil.......
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 Hei. Brudebukett var kanskje det jeg tenkte mest på da jeg planla bryllup også. Det er så vanskelig å bestemme seg og så mye fint å velge mellom. Men hva slags bukett vil du ha, da? Rund eller hengende? Noen spesielle farger du har tenkt på? Noen spesielle blomster du har tenkt på? Kanskje noen av oss her på KG kan lete litt for deg.. Ellers kan du trøste deg med at en flink blomsterdekoratør vil klare å komme med et godt forslag til deg hvis du tar med deg bilde av kjolen og forteller litt om hva du har tenkt. Jeg hadde med meg bilde av min drømmebukett, og blomsterdekoratøren lagde en bukett som ikke var maken til den på bildet, men som passet perfekt til meg! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå