Gå til innhold

Kan eg følgje nokon utan å ha trykt "følg" på dei?

Anbefalte innlegg

Gjest Bergtekjen
Skrevet (endret)

Eg var inne på facebook no og då fekk eg opp beskjed om at ei eg aldri har sett før, endra profilbiletet sitt. Det stend ikkje at nokon av vennene mine har likt biletet, sidan dette vanlegvis er grunnen til at ukjente folk dukkar opp. Eg ser at me har tre felles venner og bur på samme plass, men dette er vel ikkje nok til at ho dukkar opp i fb-feeden min?

Veit nokon kvifor ho dukkar opp?

No såg eg at det stend at eg følgjer ho, men eg har aldri trykt følg på nokon personar... Korleis kan det ha kommet til at eg følgjer ho når eg aldri har sett ho før...?

Endret av Karou
La til noko.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var inne på innstillinger nylig, og fant ut at jeg "følger" en haug med folk jeg verken kjenner særlig godt eller er interessert i å "følge". F.eks kollegaer fra et vivariat for mange år siden, venners foreldre eller søsken osv. 

Er det sånn at andre kan se hvem jeg "følger"? Litt flaut isåfall, det virker jo som jeg er kjempeinteressert i folk jeg kanskje bare har møtt én gang :fnise:

Gjest Bergtekjen
Skrevet

Jeg var inne på innstillinger nylig, og fant ut at jeg "følger" en haug med folk jeg verken kjenner særlig godt eller er interessert i å "følge". F.eks kollegaer fra et vivariat for mange år siden, venners foreldre eller søsken osv. 

Er det sånn at andre kan se hvem jeg "følger"? Litt flaut isåfall, det virker jo som jeg er kjempeinteressert i folk jeg kanskje bare har møtt én gang :fnise:

Og dette er folk du ikkje visste at du fulgte? I så fall er det nok det same som har skjedd med meg.

Er det ein plass eg kan sjå dei eg følgjer?

Skrevet

Er det fordi du har sendt de en venneforespørsel tidligere som de har avslått?
Jeg har merket at folk jeg har avslått følger meg.

Gjest Bergtekjen
Skrevet

Er det fordi du har sendt de en venneforespørsel tidligere som de har avslått?
Jeg har merket at folk jeg har avslått følger meg.

Som sagt, eg har aldri sett ho før og har ingen anelse kven ho er. Eg trur eg hadde huska det hvis eg hadde sendt ho ein venneforespørsel. Eg sender i tillegg berre forespørsler til folk eg kjenner frå utanfor fb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...