Gå til innhold

Hjelp! Positiv eller negativ graviditetstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne testen positiv føler selv jeg ser en svak rosa strek, men nå begynner jeg og lure om jeg bare innbiler meg streken..

tusen takk for svar på forhånd :)

image.jpg

Anonymkode: 4cd8d...fb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positiv

Anonymkode: 12bcc...cc6

Skrevet

Ganske sikker på at det er en positiv. Gratulerer! :) :smilyblomst:

Skrevet

Positiv ja :) Gratulerer :)

Skrevet

Fjooo det va bra :-) så det ikke er bare noe jeg innbiler meg hehe

Skrevet

Ingen innbilning her ;) Men ta en ny en om noen dager så skal du se at streken er sterkere! Gratulerer :D

Skrevet

Tror jeg fikk en selv idag og.. Vanskelig å tro på slikt selv av og til :)

image.jpeg

Skrevet

Oj, jeg ville trodd den var negativ hadde det vært meg. Vant til skuffelser. Men ta en ny test om noen dager, så vil streken sannsynligvis bli sterkere om det har flyttet inn noen der. 

Anonymkode: 8e54a...2fc

Skrevet

Gratulerer til dere begge :D så gøy!! Hvor mange dpo @heipåådeg og TS? :)

Jeg er nå 4+6, er ikke helt innforstått med alle forkortelsene het inne ;) hehe.. Har UL 04.01, i uke 8 :)

Skrevet

Oi !! Så spennende :) DPO er days past ovulation :):) @heipåådeg 

Vi hadde IVF fordi jeg ikke fikk tilbake mensen min på 1 1/2 år, så kan jeg telle DPO fordi? Jeg trente ganske mye og spiste super stengt, deltok i fitness så hormonene mine var litt på utur. Skulle ønske jeg var opplyst med baksiden før jeg startet med fitnesskonkurranser, men nå gikk det alikevell greit heldigvis. Spiser bra for tiden og trener mer moderat for å sikre meg at jeg ikke skal være årsaken til at kroppen ikke tar vare på babyen :)

Gjest Hjertesukk
Skrevet

Hømm.. Det vet jeg faktisk ikke @heipåådeg :) men så fantastisk at du har blitt gravid likevel! Unner det det veldig, spesielt etter en lang prøveperiode! 

Det går nok veldig bra :) krysser fingrene for et finfint svangerskap :)

Skrevet

Vi hadde IVF fordi jeg ikke fikk tilbake mensen min på 1 1/2 år, så kan jeg telle DPO fordi? Jeg trente ganske mye og spiste super stengt, deltok i fitness så hormonene mine var litt på utur. Skulle ønske jeg var opplyst med baksiden før jeg startet med fitnesskonkurranser, men nå gikk det alikevell greit heldigvis. Spiser bra for tiden og trener mer moderat for å sikre meg at jeg ikke skal være årsaken til at kroppen ikke tar vare på babyen :)

Ved IVF regnes uttaksdagen som eggløsningsdagen (dagen egget befruktes), så da er DPO antall dager etter uttak/befruktning. 

Skrevet

:)Tok en ny test nå igår 

så mer positiv ut denne :-)

image.jpg

Skrevet

:)Tok en ny test nå igår 

så mer positiv ut denne :-)

image.jpg

den var ganske så positiv ja! Gratulerer😍

Skrevet

Ved IVF regnes uttaksdagen som eggløsningsdagen (dagen egget befruktes), så da er DPO antall dager etter uttak/befruktning. 

Aha! Kjekt å vite :D takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...