AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Er denne testen positiv føler selv jeg ser en svak rosa strek, men nå begynner jeg og lure om jeg bare innbiler meg streken.. tusen takk for svar på forhånd :) Anonymkode: 4cd8d...fb8
Mersh23 Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Ganske sikker på at det er en positiv. Gratulerer!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Fjooo det va bra :-) så det ikke er bare noe jeg innbiler meg hehe Anonymkode: 4cd8d...fb8
BlondieKeiko Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Ingen innbilning her Men ta en ny en om noen dager så skal du se at streken er sterkere! Gratulerer :D
heipåådeg Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Tror jeg fikk en selv idag og.. Vanskelig å tro på slikt selv av og til :)
Gjest Hjertesukk Skrevet 7. desember 2015 #9 Skrevet 7. desember 2015 Gratulerer til dere begge :D så gøy!! Hvor mange dpo @heipåådeg og TS?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #10 Skrevet 7. desember 2015 Oj, jeg ville trodd den var negativ hadde det vært meg. Vant til skuffelser. Men ta en ny test om noen dager, så vil streken sannsynligvis bli sterkere om det har flyttet inn noen der. Anonymkode: 8e54a...2fc
heipåådeg Skrevet 13. desember 2015 #11 Skrevet 13. desember 2015 Gratulerer til dere begge :D så gøy!! Hvor mange dpo @heipåådeg og TS? Jeg er nå 4+6, er ikke helt innforstått med alle forkortelsene het inne hehe.. Har UL 04.01, i uke 8 :)
Gjest Hjertesukk Skrevet 15. desember 2015 #12 Skrevet 15. desember 2015 Oi !! Så spennende DPO er days past ovulation :):) @heipåådeg
heipåådeg Skrevet 15. desember 2015 #13 Skrevet 15. desember 2015 Oi !! Så spennende DPO er days past ovulation :):) @heipåådeg Vi hadde IVF fordi jeg ikke fikk tilbake mensen min på 1 1/2 år, så kan jeg telle DPO fordi? Jeg trente ganske mye og spiste super stengt, deltok i fitness så hormonene mine var litt på utur. Skulle ønske jeg var opplyst med baksiden før jeg startet med fitnesskonkurranser, men nå gikk det alikevell greit heldigvis. Spiser bra for tiden og trener mer moderat for å sikre meg at jeg ikke skal være årsaken til at kroppen ikke tar vare på babyen
Gjest Hjertesukk Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 Hømm.. Det vet jeg faktisk ikke @heipåådeg men så fantastisk at du har blitt gravid likevel! Unner det det veldig, spesielt etter en lang prøveperiode! Det går nok veldig bra krysser fingrene for et finfint svangerskap :)
Gjest Sisti Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 Vi hadde IVF fordi jeg ikke fikk tilbake mensen min på 1 1/2 år, så kan jeg telle DPO fordi? Jeg trente ganske mye og spiste super stengt, deltok i fitness så hormonene mine var litt på utur. Skulle ønske jeg var opplyst med baksiden før jeg startet med fitnesskonkurranser, men nå gikk det alikevell greit heldigvis. Spiser bra for tiden og trener mer moderat for å sikre meg at jeg ikke skal være årsaken til at kroppen ikke tar vare på babyen Ved IVF regnes uttaksdagen som eggløsningsdagen (dagen egget befruktes), så da er DPO antall dager etter uttak/befruktning.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #16 Skrevet 16. desember 2015 Tok en ny test nå igår så mer positiv ut denne :-) Anonymkode: 4cd8d...fb8
emhanse Skrevet 16. desember 2015 #17 Skrevet 16. desember 2015 Tok en ny test nå igår så mer positiv ut denne :-)Anonymkode: 4cd8d...fb8den var ganske så positiv ja! Gratulerer😍
heipåådeg Skrevet 17. desember 2015 #18 Skrevet 17. desember 2015 Ved IVF regnes uttaksdagen som eggløsningsdagen (dagen egget befruktes), så da er DPO antall dager etter uttak/befruktning. Aha! Kjekt å vite :D takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå