AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #21 Del Skrevet 5. desember 2015 De som evt "overvåker", gjør jo ikke stort selv, i så fall.. Som regel har folk mer enn nok med seg selv Anonymkode: 1c59e...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 6. desember 2015 #22 Del Skrevet 6. desember 2015 Og resten av befolkningen dømmer dere to.Anonymkode: 4a280...7c8Neppe. Bevis det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #23 Del Skrevet 6. desember 2015 Sånne naboer er kjipe, men det beste er å overse de. Mine naboer tror jeg er spansk, siden jeg later som jeg ikke kan norsk Anonymkode: d732b...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #24 Del Skrevet 6. desember 2015 Overvåker du naboene dine, siden du "vet" at de overvåker deg? Pass dine egne saker, og slutt å være så paranoid. Anonymkode: 0a085...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå