AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Komfyren vår begynner å bli litt sliten. Vi skal skifte den ut med en vanlig stekeovn med gammeldagse stekeplater, og ovnen skal ha varmluft. Vi vil helst ikke bruke mer enn 4000kr. Til nå har jeg enten funnet komfyrer med jernplater u/ varmluft eller komfyrer med varmluft, men med keramikkplater. Sistnevnte er mindre effektive og veldig vanskelige å holde rene...så vi er litt i tvil. Noen her som har vært i samme situasjon og funnet ut av det? Anonymkode: 94ae0...c76
Mis(s)Understood Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Glasskeramisk topp er da meget enkel å holde ren. Ikke er de mindre effektive heller, - Hvor har du de to forestillingene du nevner fra ?En glass skrape og pussemiddel for glasskeramikk er alt du trenger for å holde toppen ren. Det er ikke alle som vet dette, det er jeg klar over. Har selv skrapet og pusset to platetopper gullende rene etter at de var nærmest nedgrodd av fastbrente rester. Tillegg: En liten søkerunde avslører at det du ønsker er det langt mellom.Dette og denne er to av de få som finnes som tilfredsstille dine tekniske krav.Prisen du vil gi klarer de ikke å møte. Endret 5. desember 2015 av Mis(s)Understood 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Du finner i alle fall mange av disse på gis bort på finn. Noen ser enda til helt nye ut. Anonymkode: 8659d...03a 3
Wonderbitch Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Oj, hvorfor skulle keramikkplatene være vanskelige å rengjøre? Jeg har hatt min i ca ti år, og den er skinnende pen på toppen! Jeg synes de gammeldagse var mye vanskeligere å holde rene. 5
Tinuwiel Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Kjøpte en på finn til 400 kroner for å ha i utleieleiligheten. Kunne nesten ikke se at den var brukt, har bare stått i leiligheten i 1,5 år, men fungerer som den skal😊 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Slenger meg ut på Finn da jeg. Keramikkplater hadde vi hjemme for 10 år siden. Husker det var mye pes å få bort brente flekker bare. Dessuten tror jeg ikke man kan lage lomper på de? Anonymkode: 94ae0...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå