Eli0102 Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Dere vet de rockeringene med vekter i forskjellige farger?Hvilke fargeer/tyngder finnes de i ?Og hvilke tyngde er det mest vanlig å velge?
KlikkeVibb Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Dere vet de rockeringene med vekter i forskjellige farger?Hvilke fargeer/tyngder finnes de i ?Og hvilke tyngde er det mest vanlig å velge?Forsøk ebay. Men ville heller droppet rockering og gått meg en tur....
Eli0102 Skrevet 6. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2015 Forsøk ebay. Men ville heller droppet rockering og gått meg en tur....Det ga ikke mening.. haha herregud
KlikkeVibb Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Det ga ikke mening.. haha herregudSelvfølgelig gir det mening. Du finner rockeringer på ebay, men det har mer for seg å gå en tur. Når det er snakk om vekt på ringene går jeg ut ifra at det har med trening å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Spar de pengene, med mindre du alt har prøvd og er så unik at du klarer å bruke en slik rockering. Min gikk i kontaineren for søppel i sommer. De er totalt ubrukelig til annet enn å kaste penger ut av vinduet. Anonymkode: 890b8...982 1
Rosa Sitron Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Spar de pengene, med mindre du alt har prøvd og er så unik at du klarer å bruke en slik rockering. Min gikk i kontaineren for søppel i sommer. De er totalt ubrukelig til annet enn å kaste penger ut av vinduet. Anonymkode: 890b8...982Det er jo ikke vansklelig å bruke, det tar bare noen ganger å få det til. Problemet her å gården er å ha plass til å bruke den. Ute tør jeg ikke stå
_LanciA_ Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Min gikk også i søppla. Ikke vanskelig, men gørr kjedelig. Husker ikke hviken vekt jeg brukte eller størrelse, men det kan de sikkert svare på i sportsbutikken.
Gjest Tamsi Skrevet 8. desember 2015 #8 Skrevet 8. desember 2015 1,5-3 kg er vel normalen. Gjør fryktelig vondt i starten, men jeg liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå