AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Del Skrevet 5. desember 2015 Erfaringer tas imot med takk Anonymkode: f04c5...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest woman in black Skrevet 5. desember 2015 #2 Del Skrevet 5. desember 2015 jeg jobber med vogner, og vil si at emmaljunga er et veldig godt valg! Edge er en forholdsvis stor vogn, men det betyr også at barnet kan bruke bag-delen lengre enn på de andre to vognene. På edge kan du velge mellom ulike understell, og den kan også fåes med svingbare hjul. du kan fritt velge farge, men man flytter kalesjen fra bagen til sportsdelen og kan derfor ikke velge forskjellig farge på bag og sportsdelen på edge. På super nitro har du mulighet til å velge ulik farge på bag og sports-del på vogna. madrassen er ca 5-6cm kortere enn på edge, og bagen smalner en del i fotenden. Skal man ha baby slik at man må bruke vinterpose når babyen er 5mnd blir det nok fort dårlig plass i bagen, og mange bytter tidlig til sportsdel. Super viking har liten bag og man får heller ikke lagt sportsdelen flat, man bare legger setet bakover slik at barnet hele tiden vil ha stor belastning på rumpa. den er også mye mindre "lun" enn de to andre. selve vogna er smal, noe som gjør at det fort blir trangt med vinterpose også i sportsdelen. ikke veldig mange velger den vogna som hovedvogn, men en del kjøper den kun med sportsvogn-delen og bruker den som en trille. Kort oppsummert vil jeg anbefale deg en edge, og evt velge svingbare hjul på den da det er en god og robust vogn som tåler mye. god plass i bag og sportsdel uavhengig om barnet er nyfødt eller 7-8mnd når det blir aktuelt med vinterpose. ikke hørt om noen enda som ikke er fornøyd med edge tips: spør om å få prøve vogna i bilen for å se om den passer, mange vogner tar stor plass. På emmaljunga.no går det an å se på de ulike fargene, og det står også en del info der lykke til i valget av barnevogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellus Skrevet 5. desember 2015 #3 Del Skrevet 5. desember 2015 Har selv super nitro og er veldig fornøyd! Brukte bag til baby var 6 mnd. Da ville hun mer opp å se uansett. Er veldig fornøyd med svingbare hjul!! Hadde nok valgt edge hvis vi hadde hatt plass i bilen, men det hadde vi ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epleskall Skrevet 5. desember 2015 #4 Del Skrevet 5. desember 2015 jeg jobber med vogner, og vil si at emmaljunga er et veldig godt valg! Edge er en forholdsvis stor vogn, men det betyr også at barnet kan bruke bag-delen lengre enn på de andre to vognene. På edge kan du velge mellom ulike understell, og den kan også fåes med svingbare hjul. du kan fritt velge farge, men man flytter kalesjen fra bagen til sportsdelen og kan derfor ikke velge forskjellig farge på bag og sportsdelen på edge. På super nitro har du mulighet til å velge ulik farge på bag og sports-del på vogna. madrassen er ca 5-6cm kortere enn på edge, og bagen smalner en del i fotenden. Skal man ha baby slik at man må bruke vinterpose når babyen er 5mnd blir det nok fort dårlig plass i bagen, og mange bytter tidlig til sportsdel. Super viking har liten bag og man får heller ikke lagt sportsdelen flat, man bare legger setet bakover slik at barnet hele tiden vil ha stor belastning på rumpa. den er også mye mindre "lun" enn de to andre. selve vogna er smal, noe som gjør at det fort blir trangt med vinterpose også i sportsdelen. ikke veldig mange velger den vogna som hovedvogn, men en del kjøper den kun med sportsvogn-delen og bruker den som en trille. Kort oppsummert vil jeg anbefale deg en edge, og evt velge svingbare hjul på den da det er en god og robust vogn som tåler mye. god plass i bag og sportsdel uavhengig om barnet er nyfødt eller 7-8mnd når det blir aktuelt med vinterpose. ikke hørt om noen enda som ikke er fornøyd med edge tips: spør om å få prøve vogna i bilen for å se om den passer, mange vogner tar stor plass. På emmaljunga.no går det an å se på de ulike fargene, og det står også en del info der lykke til i valget av barnevogn!herlighet, for et fantastisk informativt svar! Jeg blir helt imponert over hvor mye hjelp enkelte folk gir til fremmede mennesker tommel opp!kan legge til at jeg har Edge og er veldig fornøyd. Anbefaler svingbare hjul (de kan låses ved behov). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teeny Skrevet 5. desember 2015 #5 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg har Emmaljunga super nitro, men kjøpte den bare med sportsdel da min første sønn var ca 6 mnd gammel. Kjøpte en matchende bag til baby brukt (litt usikker hvilken modell), men den passet i hvertfall til super nitro understellet. Min sønn på 19 mnd forsøkte å legge seg oppi og var nesten som han passet oppi der, med litt bøyde ben da Han er vel noe og 80 cm tenker jeg. Er det ikke slik at de fleste bagger passer til ulike understell? Har vært fornøyd med supernitro til han første sønnen min i hvertfall. Liker at det er svingbare hjul for vi bor i byen. Kjempebra sovevogn med myggnett, solbeskytter og han har brukt den i barnehagen som sovevogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Del Skrevet 5. desember 2015 Bag til Edge, super nitro og city cross passer om hverandre😊 På emmaljunga.no så står det mål på både bag og sportsdel😊 Anonymkode: 7c935...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest woman in black Skrevet 9. desember 2015 #7 Del Skrevet 9. desember 2015 herlighet, for et fantastisk informativt svar! Jeg blir helt imponert over hvor mye hjelp enkelte folk gir til fremmede mennesker tommel opp!kan legge til at jeg har Edge og er veldig fornøyd. Anbefaler svingbare hjul (de kan låses ved behov).så hyggelig at du synes det epleskall! Hjelper der jeg kan😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 9. desember 2015 #8 Del Skrevet 9. desember 2015 I bunn og grunn er edge og super nitro like som sportsvogn, det er bagen som skiller. Vi har city bag og synes den er smal og trang. Jeg ville gått for edge med luftfylte svinghjul. Et kjempe godt valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå