DeLorean Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Hvilke kjøper dere?Jeg kjøper God Gammel Årgang og Carl Barks` Jul. Elsker Donald Duck
Gjest Mythic Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Jeg er tradisjonell, og kjøper de jeg er vant til fra jeg selv var barn, og de som barna mine fikk da de var små. Da blir det Blondie, Knoll og Tott, Pusur, Pondus, Billy og Donald Duck Pleier å putte det i julestrømpa sammen med litt godis.
Tabris Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Jeg kjøper Nemi og Pondus. Samboer kjøper Larsons Gale Verden.
Hattivatti Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Jeg kjøper Nemi og Carl Barks` Jul fast. Ender som oftest opp med noen til, men det varierer litt hva det blir.
Berentsens Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Flåklypa, Donald, Snøfte Smith og Blondie.
DeLorean Skrevet 12. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2015 Kjøpte meg ett julehefte til. Donald, norske historier. Tegnet av Arild Midthun. Liker godt tegnestilen hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå