Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er relativt ung og har vært ekstravakt på et sykehjem i tre år nå (ved siden av skole). Feriepengene har jeg alltid fått allerede i januar, ettersom det er ulike regler på fast ansatte og tilkallingsvikarer.

Men i februar i fjor fikk jeg et fast vikariat et annet sted (ikke innen helsevesenet), som vil si at jeg sjeldent jobber på sykehjemmet.Vil jeg da få feriepengene fra sykehjemmet i januar, og resten fra den nye jobben i juni, eller hvordan fungerer dette? Trenger penger veldig i januar, derfor jeg spør.

Jobber i Oslo hvis dette har noe å si.

Anonymkode: 5a548...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nok feriepengene fra den nye jobben i juni.

Skrevet

Du får nok feriepengene fra den nye jobben i juni.

Som vil si at pengene sykehjemmet kommer i januar? Eller kommer alt i juni?

Skrevet

Som vil si at pengene sykehjemmet kommer i januar? Eller kommer alt i juni?

De utbetalingene har ikke noe med hverandre å gjøre iiallfall =) 

Skrevet

Hei

Jeg er relativt ung og har vært ekstravakt på et sykehjem i tre år nå (ved siden av skole). Feriepengene har jeg alltid fått allerede i januar, ettersom det er ulike regler på fast ansatte og tilkallingsvikarer.

Men i februar i fjor fikk jeg et fast vikariat et annet sted (ikke innen helsevesenet), som vil si at jeg sjeldent jobber på sykehjemmet.Vil jeg da få feriepengene fra sykehjemmet i januar, og resten fra den nye jobben i juni, eller hvordan fungerer dette? Trenger penger veldig i januar, derfor jeg spør.

Jobber i Oslo hvis dette har noe å si.

hvorfor skulle utbetalingen fra sykehjemmet endre seg bare fordi du har fått en annen jobb?

Skrevet

hvorfor skulle utbetalingen fra sykehjemmet endre seg bare fordi du har fått en annen jobb?

Fordi begge styres av Oslo kommune :-) 

Tenkte at det var en sjanse for at de ga meg feriepengene samlet, ettersom summen på feriepengene på lønnslippen er det.

Skrevet

Fordi begge styres av Oslo kommune :-) 

Tenkte at det var en sjanse for at de ga meg feriepengene samlet, ettersom summen på feriepengene på lønnslippen er det.

Det er jo en faktor du burde nevnt i HI. Da kan det være de begge kommer i juni. Ring å hør, de biter ikke =)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...