AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 HeiJeg er relativt ung og har vært ekstravakt på et sykehjem i tre år nå (ved siden av skole). Feriepengene har jeg alltid fått allerede i januar, ettersom det er ulike regler på fast ansatte og tilkallingsvikarer.Men i februar i fjor fikk jeg et fast vikariat et annet sted (ikke innen helsevesenet), som vil si at jeg sjeldent jobber på sykehjemmet.Vil jeg da få feriepengene fra sykehjemmet i januar, og resten fra den nye jobben i juni, eller hvordan fungerer dette? Trenger penger veldig i januar, derfor jeg spør.Jobber i Oslo hvis dette har noe å si. Anonymkode: 5a548...b22
Rosa Sitron Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Du får nok feriepengene fra den nye jobben i juni.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Du får nok feriepengene fra den nye jobben i juni.Som vil si at pengene sykehjemmet kommer i januar? Eller kommer alt i juni? Anonymkode: 5a548...b22
Rosa Sitron Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Som vil si at pengene sykehjemmet kommer i januar? Eller kommer alt i juni?Anonymkode: 5a548...b22De utbetalingene har ikke noe med hverandre å gjøre iiallfall =)
Frøken.stille Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 HeiJeg er relativt ung og har vært ekstravakt på et sykehjem i tre år nå (ved siden av skole). Feriepengene har jeg alltid fått allerede i januar, ettersom det er ulike regler på fast ansatte og tilkallingsvikarer.Men i februar i fjor fikk jeg et fast vikariat et annet sted (ikke innen helsevesenet), som vil si at jeg sjeldent jobber på sykehjemmet.Vil jeg da få feriepengene fra sykehjemmet i januar, og resten fra den nye jobben i juni, eller hvordan fungerer dette? Trenger penger veldig i januar, derfor jeg spør.Jobber i Oslo hvis dette har noe å si.Anonymkode: 5a548...b22hvorfor skulle utbetalingen fra sykehjemmet endre seg bare fordi du har fått en annen jobb?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 hvorfor skulle utbetalingen fra sykehjemmet endre seg bare fordi du har fått en annen jobb?Fordi begge styres av Oslo kommune :-) Tenkte at det var en sjanse for at de ga meg feriepengene samlet, ettersom summen på feriepengene på lønnslippen er det. Anonymkode: 5a548...b22
Rosa Sitron Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Fordi begge styres av Oslo kommune :-) Tenkte at det var en sjanse for at de ga meg feriepengene samlet, ettersom summen på feriepengene på lønnslippen er det.Anonymkode: 5a548...b22Det er jo en faktor du burde nevnt i HI. Da kan det være de begge kommer i juni. Ring å hør, de biter ikke =) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå