AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Hei!Samboeren min og meg har snakket om at vi ønsker å starte prøvingen. Jeg sluttet på pillene for noen uker siden. Hva må man tenke på når man ønsker å starte prøvingen? Burde jeg kutte ut noe? Burde han kutte ut noe? Vi har et aktivt sexliv, burde vi begrense hyppigheten eller kan man ha sex ofte?:) Er så mye jeg lurer på! Anonymkode: 076f9...0fe
Gjest Hjertesukk Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Begynn å ta folsyre med en gang gjerne også omega 3! Folsyre skal man helst ha gått på i tre mnd før man blir gravid . Personlig så har jeg droppet alkohol, men mange tar seg et glass mellom mensen og eggløsning. ikke drikk mellom EL og før du har fått mensen! Stump gjerne røyken eller snusen også Sex annenhver dag for å ikke skyte "løskrutt", eller gammel sæd fire-fem dager før eggløsning og et par dager etterpå Eggløsning er ca fjorten dager etter første mens dag i en 28dagers syklus . koffein og ibux kan minske fruktbarheten din nå som du prøver, så kan være greit å kutte litt ned om du bruker det og viktigst av alt; i snitt bruker man et halvt år på å bli gravid. Ikke stress selvom det tar litt tid det kan også ta litt tid før syklusen er på plass etter prevensjonsstopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå