AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Lurer på om det er flere enn meg som har det sånn?Har hatt lite hell med dating de siste årene.Har ikke møtt noen menn jeg har hatt skikkelig bra kjemi med eller likt fysisk.Utenom 1 da,men han var en player som er umulig å forholde seg til.Har derfor prøvd å komme meg videre og datet andre (hittil 8-9 stk),men det klaffer jo faen meg aldri!!!???Akkurat nå dater jeg en som jobber mye,og kun har tid til å treffe meg noen ganger i måneden.Vi møttes for ca.2 måneder siden og hadde date nr.3 denne uken.Jeg føler ingen spesiell gnist eller stor personkjemi når vi treffes.Han er grei å prate med,men ikke noe mer.Hvor mange treff skal man ta med en mann i denne situasjonen,før man gir opp egentlig?Noen som har noen gode råd å komme med?Føler jeg ikke kan være for kresen heller,men kanskje jeg sikter for lavt?Hilsen fortvilet jente,30+ Anonymkode: 83025...c8a
Gjest BethD Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Du har nok bare ikke truffet den rette som du klaffer med enda..!Hva med å skifte litt fokus på hvilke gutter du dater ?Kanskje du har en type du liker, hva med å åpne øyenene litt for andre ?
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Lurer på om det er flere enn meg som har det sånn?Har hatt lite hell med dating de siste årene.Har ikke møtt noen menn jeg har hatt skikkelig bra kjemi med eller likt fysisk.Utenom 1 da,men han var en player som er umulig å forholde seg til.Har derfor prøvd å komme meg videre og datet andre (hittil 8-9 stk),men det klaffer jo faen meg aldri!!!???Akkurat nå dater jeg en som jobber mye,og kun har tid til å treffe meg noen ganger i måneden.Vi møttes for ca.2 måneder siden og hadde date nr.3 denne uken.Jeg føler ingen spesiell gnist eller stor personkjemi når vi treffes.Han er grei å prate med,men ikke noe mer.Hvor mange treff skal man ta med en mann i denne situasjonen,før man gir opp egentlig?Noen som har noen gode råd å komme med?Føler jeg ikke kan være for kresen heller,men kanskje jeg sikter for lavt?Hilsen fortvilet jente,30+Anonymkode: 83025...c8aTa deg en god og lang pause fra menn, så finner du sannsynligvis tilbake til de tingene som vekker interesse, nysgjerrighet og kjemi ovenfor menn igjen
Okapi Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Er akkurat sånn selv. Føler ingenting for noen jeg knapt har kjent i en time. Sånt tar lang tid. Skjønner ikke hvordan folk plutselig kan føle en hel masse ved første møte på den måten 2
Ambivalent Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Er akkurat sånn selv. Føler ingenting for noen jeg knapt har kjent i en time. Sånt tar lang tid. Skjønner ikke hvordan folk plutselig kan føle en hel masse ved første møte på den måten Samme her. Det er så sjelden jeg liker noen på den måten uansett, noe som gjør dette datinghelvetet enda vanskeligere. Det skjedde med én jeg møtte. Vi hadde pratet veldig mye på forhånd av ulike grunner, og da vi møttes første gang kriblet det i magen da jeg så på ham. Uvant! Men SÅ KLART var det ikke gjensidig. Er litt misunnelig på disse som møter hverandre og opplever gjensidige følelser og kjemi ganske umiddelbart, for har inntrykk av at en god del opplever dette. Selv må jeg som regel bli godt kjent med noen for å få noe som helst av følelser.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Hvis man dater en masse menn man ikke har noen spesielle følelser for i utgangspunktet så er det jo naturlig at man må treffe mange før det klaffer med noen. Må være bedre å vente med å date til man tenker at det er noe der. Treffer man 8-9 tilfeldige menn så er det jo veldig liten sjanse for at man passer sammen med noen av dem. Anonymkode: 6f936...9c9
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Treffer man 8-9 tilfeldige menn så er det jo veldig liten sjanse for at man passer sammen med noen av dem.Anonymkode: 6f936...9c9Treffer man 8-9 tilfeldige menn så er sjansen veldig mye større for at man passer sammen med en av dem enn om man møter 0... Anonymkode: f935b...84e 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Hvis man dater en masse menn man ikke har noen spesielle følelser for i utgangspunktet så er det jo naturlig at man må treffe mange før det klaffer med noen. Må være bedre å vente med å date til man tenker at det er noe der. Treffer man 8-9 tilfeldige menn så er det jo veldig liten sjanse for at man passer sammen med noen av dem.Anonymkode: 6f936...9c9TS her.Dette er ikke tilfeldige menn,men personer jeg har møtt på datingsider på nettet.(de fleste ihvertfall).Jeg har bare kontakt med en av gangen og er ganske nøye med hvem jeg velger å treffe til date.Prøver å nullstille meg hver gang jeg møter en ny. Anonymkode: 83025...c8a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 Ta deg en god og lang pause fra menn, så finner du sannsynligvis tilbake til de tingene som vekker interesse, nysgjerrighet og kjemi ovenfor menn igjen Jeg tok en lang pause i fjor,og trodde jeg nå var klar igjen.Jeg føler det er veldig stressende å ta pause,siden jeg ikke er så ung lenger og føler jeg "må" treffe noen nå før jeg bikker 40. Anonymkode: 83025...c8a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 Jeg føler meg ganske ødelagt på dette området så er kun forelsket på avstand, noe jeg liker og trives godt med, selvom jeg blir sjalu når de går ut med noen irl ( de jeg er forelsket i altså) får ikke engang til å fungere sosialt med venner etter alt mine stalkere har gjort mot meg. De har nå bevegd seg fra sine nabolag til mitt igjen. ER hovedsaklig 2 personer som har sørget for å skade meg men de er enormt populære så de har fåttt med seg mange på dette prosjektet.Føler de eier ev har kjøpt hele byen. Dette har de holdt på med i en 19 år. ev 20 husker ikke. Er så drittlei av å se de rundt i mitt nabolag hver dag og natt. At de bare ikke kan skaffe seg en anna hobby enn å følge med på meg. Det vet sf at jeg blir sprø av dette og at de publiserer stygge bilder av meg i tillegg i aviser etc. De har virkelig ingen grenser i hvor langt de ønsker å gå for å ødelegge mitt liv. Det er rett og slett livsfarlig for helt uskyldige utenforstående å være venner med meg pga disse to jævlue menneskene. De går etter alt som gleder meg. Skjønner ikke hvor bongis man kan bli i skolten må være forferdelig trist å ikke ha noen annen hobby. Først gikk det helt fint å bo i samme nabolag som diverse stalkere og jeg ble bare mobbet litt for klær og beskyldt for å stjele privat, på jobben, på ateliet mitt, beskyldninger.Så begynte pene mennesker å mobber mere og herme etter meg og stjele ideÈr og spane og spionere og trakassere meg og beskylde meg for de utroligste ting. Det er jo ca 670 hindere man skal forsere og noen folk altså. De er ikke gode i skolten. Anonymkode: 94173...571
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 Jeg tok en lang pause i fjor,og trodde jeg nå var klar igjen.Jeg føler det er veldig stressende å ta pause,siden jeg ikke er så ung lenger og føler jeg "må" treffe noen nå før jeg bikker 40.Anonymkode: 83025...c8aFordi du ønsker barn? Hvis ikke ser jeg ingen grunn til å stresse... Og stress er uansett ikke sunt . Spesielt ikke på ting som er viktig.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Fordi du ønsker barn? Hvis ikke ser jeg ingen grunn til å stresse... Og stress er uansett ikke sunt . Spesielt ikke på ting som er viktig. Ja,jeg ønsker meg barn hehe.Ikke for enhver pris,men vil ihvertfall holde muligheten åpen. Anonymkode: 83025...c8a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #13 Skrevet 6. desember 2015 Min personlige teori er at folk forventer litt for mye av den første daten. Joda, klart kan man møte noen der det flyr gnister fra første sekund, men som regel er slikt disney-materiale. Jeg utvikler i alle fall ikke noen sterke følelser føste gang jeg møter noen, eller andre eller tredje gang for den saks skyld. Jeg har vært med min kjæreste i over 5 år, men følelsene kom etterhvert. I starten var det bare at han var hyggelig, morsom og hadde mange av de samme interessene som meg, og derfor fortsatte vi å møtes. Jeg sier ikke man ikke kan se at det ikke blir å funke på første daten, men ellers bør man kanskje holde mulighetene litt åpen. Anonymkode: bfb9b...00e 4
LadyL Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 Jeg var på date hin dagen etter at vi hadde snakket sammen en god stund først, og jeg følte ikke gnister de 8 timene jeg var med han. Men vi er veldig like og har god kjemi, i tillegg er han utrolig koselig, snill og kjekk, så jeg kommer jo til å fortsette å treffe han. Følelser kommer etterhvert hos meg, og jeg kan bruke lang tid, men han er absolutt en skikkelig godgutt som jeg kan forelske meg i Handler vel bare om å gi hverandre tid til å bli kjent og se om man blir noe mer enn venner. 1
Resignert Skrevet 6. desember 2015 #15 Skrevet 6. desember 2015 Ja,jeg ønsker meg barn hehe.Ikke for enhver pris,men vil ihvertfall holde muligheten åpen.Anonymkode: 83025...c8aOm du ikke har barn, og nærmer deg 40, vil nok en god del menn bli litt "svette".. Kanskje like greit å ikke ende opp som en single tenåringsmor på nærmere 60.....
Meline37 Skrevet 6. desember 2015 #16 Skrevet 6. desember 2015 Lurer på om det er flere enn meg som har det sånn?Har hatt lite hell med dating de siste årene.Har ikke møtt noen menn jeg har hatt skikkelig bra kjemi med eller likt fysisk.Utenom 1 da,men han var en player som er umulig å forholde seg til.Har derfor prøvd å komme meg videre og datet andre (hittil 8-9 stk),men det klaffer jo faen meg aldri!!!???Akkurat nå dater jeg en som jobber mye,og kun har tid til å treffe meg noen ganger i måneden.Vi møttes for ca.2 måneder siden og hadde date nr.3 denne uken.Jeg føler ingen spesiell gnist eller stor personkjemi når vi treffes.Han er grei å prate med,men ikke noe mer.Hvor mange treff skal man ta med en mann i denne situasjonen,før man gir opp egentlig?Noen som har noen gode råd å komme med?Føler jeg ikke kan være for kresen heller,men kanskje jeg sikter for lavt?Hilsen fortvilet jente,30+Anonymkode: 83025...c8aJeg har tidligere møtt mange pene menn fra nettet. De som var mest tiltrekkende var de som sårte meg mest. For de valgte jeg å gå videre med. Mens de som virket mindre tiltrekkende virket mer seriøse ut.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #17 Skrevet 6. desember 2015 Om du ikke har barn, og nærmer deg 40, vil nok en god del menn bli litt "svette".. Kanskje like greit å ikke ende opp som en single tenåringsmor på nærmere 60.....??? Anonymkode: 83025...c8a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #18 Skrevet 6. desember 2015 Jeg var på date hin dagen etter at vi hadde snakket sammen en god stund først, og jeg følte ikke gnister de 8 timene jeg var med han. Men vi er veldig like og har god kjemi, i tillegg er han utrolig koselig, snill og kjekk, så jeg kommer jo til å fortsette å treffe han. Følelser kommer etterhvert hos meg, og jeg kan bruke lang tid, men han er absolutt en skikkelig godgutt som jeg kan forelske meg i Handler vel bare om å gi hverandre tid til å bli kjent og se om man blir noe mer enn venner.Da har du jo mye å bygge videre på,selv om den store gnisten ikke er der nå. Jeg har ikke opplevd noe av dette. Anonymkode: 83025...c8a
LadyL Skrevet 6. desember 2015 #19 Skrevet 6. desember 2015 Da har du jo mye å bygge videre på,selv om den store gnisten ikke er der nå. Jeg har ikke opplevd noe av dette.Anonymkode: 83025...c8aNei, men følelser kan komme etterhvert som du blir kjent. Jeg har en del guttevenner, og selvom jeg så på de som venner i lang tid, var det noen jeg ble betatt av etterhvert pga personligheten, og da ble de automatisk kjekke i mine øyne.Jeg tror du er på jakt etter noe som ikke finnes, og derfor avviser du dater når ikke de når opp til forventningene dine før du i det hele tatt rekker å bli kjent med de. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #20 Skrevet 7. desember 2015 Nei, men følelser kan komme etterhvert som du blir kjent. Jeg har en del guttevenner, og selvom jeg så på de som venner i lang tid, var det noen jeg ble betatt av etterhvert pga personligheten, og da ble de automatisk kjekke i mine øyne.Jeg tror du er på jakt etter noe som ikke finnes, og derfor avviser du dater når ikke de når opp til forventningene dine før du i det hele tatt rekker å bli kjent med de. Jeg vet ikke helt.Det er ikke sånn at jeg forventer perfeksjon og avviser alle.Han ene hadde jeg datet noen ganger.Følelsene var ikke helt der fra min side,men var villig til å gi det litt tid.Han spurte når vi kunne møtes igjen,og jeg foreslo en dag.Han leste meldingen og jeg hørte aldri fra han igjen.Han playeren som jeg følte kjemi med,vil ikke ha noe forhold,så jeg måtte distansere meg fra han.Han jeg dater nå har som nevnt aldri tid til å treffe meg mer enn noen ganger i måneden.Føler ikke han er så interessert egentlig. Anonymkode: 83025...c8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå