Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke ansiktskrem er deres favoritter? Og hvilken hudtype har dere?

Min favoritt er foreløpig Melissa day cream fra dr. hauscha. Jeg har kombinert hud som er sensitiv. Denne kremen hindrer kviseutbrudd, er lett og gir matt hud i tillegg jevner den ut huden min. Dessverre er den alt for utørkende for min hud nå på vinterstid, så jeg er på utkikk etter en ny favoritt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke ansiktskrem er deres favoritter? Og hvilken hudtype har dere?

Min favoritt er foreløpig Melissa day cream fra dr. hauscha. Jeg har kombinert hud som er sensitiv. Denne kremen hindrer kviseutbrudd, er lett og gir matt hud i tillegg jevner den ut huden min. Dessverre er den alt for utørkende for min hud nå på vinterstid, så jeg er på utkikk etter en ny favoritt. 

jeg liker veldig godt kremene fra derma e. De koster gjerne 399 i Norge, men du får dem til halv pris på iHerb om du følger med på tilbudene. Jeg har rosaceahud, og bruker den med grønt merke.

Anonymkode: b08c1...2b4

Skrevet

Hele serien til MyChelle!!!!!!!!!! Sverger til det. Ellers lager jeg selv.

Skrevet

Er veldig glad i Indeed Labs hydraluron + arganolje evt blandet med The body shop divine calm olje. Sliter med blandingshud, med tørre "flekker".

Skrevet

vil anbefale at du prøver indeed labs hydraluron, den gjør jo at huden holder mer på fuktigheten, så er et must sånt sett om vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...