Gå til innhold

Gave til eksen og nye dama. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et barn sammen og pleier å kjøpe gaver til hverandre til jul....!
I år så har han flyttet sammen med nye dama og de har et barn sammen. 
Hva ville dere anbefalt at jeg kjøper til eksen og nye dama?:tongue: helst ikke en dyr gave da det skal være en oppmerksomhetsgave. Ekssvigermor pleier å få en blomst til jul av meg, så helst noe annet enn en blomst til dem.
Barnet de har sammen skal få en liten gave og btw, men den har jeg styr på.

Anonymkode: 05a3e...c64

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skarp kniv, pianostreng, ishakke........

Neida, hva med ei flaske vin? Sånn årkalender/familieplanlegger som man henger opp og noterer ned gjøremål/timeavtaler/trening i? En fin boks/glasskrukke med masse snop i? 

• Liker 8
Skrevet

Neida, hva med ei flaske vin? Sånn årkalender/familieplanlegger som man henger opp og noterer ned gjøremål/timeavtaler/trening i? En fin boks/glasskrukke med masse snop i? 

:skratte:

Anonymkode: 6e356...bfa

• Liker 3
Skrevet

Sexleketøy... 😂

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Anonymkode: 6e356...bfa

Bare Skruf´ s trøttehumor som slår igjenom :fnise:

Skrevet

:skratte:Jeg dødde litt av latter nå...! hahaha!

Var noen helt fantastiske ideer, takk! :hug: Tror jaggu det blir en en kalender eller en glasskrukke snop!

Sexleketøy... 😂

Svær svart en og?:skratte:

• Liker 3
Skrevet

:skratte:Jeg dødde litt av latter nå...! hahaha!

Var noen helt fantastiske ideer, takk! :hug: Tror jaggu det blir en en kalender eller en glasskrukke snop!

Svær svart en og?:skratte:

schwær, schwart og med tilkoblet feit buttplug. Yeehaa....

• Liker 1
Skrevet

Konfekt, annen litt fin sjokolade, økologisk norsk honning, en flaske med noe drikkbart (med eller uten alkohol), dusjsåpe eller badesalt, duftlys...

Anonymkode: 70992...dae

• Liker 1
Gjest Klaveret
Skrevet

En god rødvin har vært "tradisjon" her i mange år-

Skrevet

Hva med INGENTING? Dette høres bare utrolig kleint ut. 

• Liker 5
Skrevet

Gi de en dårlig film

Anonymkode: 04992...1d9

• Liker 1
Gjest Holititten
Skrevet

Gi de en dårlig film

Dere høres utrolug bitre ut. Hvorfor kan man ikke være venner med eksen man deler barn med?

Skrevet

Her i huset hjelper vi heller ungene med den gaven de vil gi far / mor - men jeg syns tanken er god, mens egentlig bytter man penger; og den tanken liker jeg ikke så bra..

Anonymkode: 87f5f...770

Gjest morhjertegod
Skrevet

Viktigste er at du gir en felles gave, ikke kun en gave til din eks. Virker som det er det du har tenkt til, ser ikke noe proble i det. Jeg hjelper og betaler for gaver til mine barns stemor, bare hyggelig, hun fortjener det :o) Vin, konfekt, noe de kan nyte sammen.

Skrevet

Gi de en dårlig film

Jeg kommer til å ha denne mannen i mitt liv til den dagen jeg går i grava, jeg vil hellere ha et godt forhold til han enn et bittert.

• Liker 4
Skrevet

Jeg kommer til å ha denne mannen i mitt liv til den dagen jeg går i grava, jeg vil hellere ha et godt forhold til han enn et bittert.

Fra ei som har foreldre som ble skilt i 1989 og som knapt kunne være i samme rom på 20 år:

:blomst:

• Liker 4
Skrevet

Vi gir en god flaske rødvin til ekskona til samboeren min. Bruker å pakke inn i cellofan med litt julepynt og henger på en pose sjokolade. Hyggelig gest til mine bonusbarns mor. 

Anonymkode: b33c2...681

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...