AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Hei! Noen som vet om noen billige "stellesett" til hund. Feks med et par ulike børster, shampoo etc. Minstejenta vil kjøpe dette i julegave til vår chihuahua, men stellesakene jeg finner på nett selges stykkvis. Koster rundt 100,- per ting, så da vil vi måtte opp i rundt 500,- for fem ting. Det blir litt dyr gave :-P Håper på tips! :-) Anonymkode: 319aa...1c3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 sjekket animail? hooks? Se om du finner noen dyrebutikker på nett eller i nærområdet. Tropehagen og de kjente butikkene er ofte mye dyrere enn de små "lokale" butikkene. F.eks jeg betalte 129kr for et flexibånd ett sted, like etterpå fant jeg identisk bånd, samme merke og alt, til 499kr, og det var på tilbud! Dette var hos en av de mest kjente dyrebutikkene. Den jeg kjøpte var ikke på tilbud en gang. Latterlig hvor store prisforskjeller det er. Rusta har dyreting, sparkjøp, europris, plantasjen, biltema etc.Sjekke nettsider, sjekke nærbutikker. Sammenlign priser, så kan du fint finne gode kjøp og tilbud. Sjekket hooks nå, fordi jeg skal ha noe der selv, og så dette; http://www.hooks.no/produktsida/grooming-set/41930/41931/Ett sett for 74kr!! Det bør du slå til å kjøpe. Tusen takk NasseNøff! Settet fra Hooks er akkurat slikt jeg ser etter! TS Anonymkode: 319aa...1c3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Tusen takk NasseNøff! Skjult innholdTS Anonymkode: 319aa...1c3Oi! Så rart dette innlegget ble! Skrev: Settet fra Hooks er akkurat slikt jeg ser etter! TS :-) Anonymkode: 319aa...1c3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 (endret) AnonymBruker skrev (På 6.12.2015 den 10.03): Oi! Så rart dette innlegget ble! Skrev: Settet fra Hooks er akkurat slikt jeg ser etter! TS 🙂 Anonymkode: 319aa...1c3 Såw Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå