Gjest bruker83924 Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Bestilte noen klær fra nelly natt til torsdag, og begynner å bli stresset om jeg får de innen lørdag neste uke. På ordrestatus står det enda "behandling 2/3".Sikkert jeg som krisemaksimerer, men jeg er ikke vant med at det tar så lang tid før pakken blir sent. Lurer derfor på hva andres leveringstid har vært den siste tiden, og hvor i landet dere bor?
Belbus Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Jeg kjøpte derfra på mandag, og har fremdeles ikke fått den, fikk mail på torsdag om at de hadde veldig store rekorder grunnet black friday-uken og at det kan bli forsinkelser på leveransene Endret 5. desember 2015 av Belbus
Sirah Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Jeg bestilte derfra for noen uker siden og da tok det vel 8-9 dager. Fikk mail om forsinkelser grunnet stor pågang.
dillyduzit Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Tenker den kommer i posten på mandag eller tirsdag. Ikke Nelly, men fikk mail fra blivakker om at posten hadde mistet, eller ikke hadde oversikt over pakker som ble sendt fra dem 26/11 - 01/12, disse var altså borte. Til dagen etter på, tenkte at det var kjipt, men åpnet postkassen og der lå jammen meg tingene mine. Ikke nelly altså, men jeg tipper de er hos deg tidlig neste uke. Edit: Nelly tok som regel en uke fra bestilling når jeg bodde i bærum. Vet ikke hva i Oslo, men regner med type 4-5 dager. Endret 5. desember 2015 av dillyduzit
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Bestilte fra nelly 27. november og fikk pakken rett over helgen, altså 2. desember! Syns det gikk utrolig fort. Anonymkode: 49685...23f
Gjest bruker83924 Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Jeg kjøpte derfra på mandag, og har fremdeles ikke fått den, fikk mail på torsdag om at de hadde veldig store rekorder grunnet black friday-uken og at det kan bli forsinkelser på leveransene hvordan er statusen nå?Jeg bestilte derfra for noen uker siden og da tok det vel 8-9 dager. Fikk mail om forsinkelser grunnet stor pågang.Har ikke fått mail om forsinkelser, men den er heller ikke sendt :/Tenker den kommer i posten på mandag eller tirsdag. Ikke Nelly, men fikk mail fra blivakker om at posten hadde mistet, eller ikke hadde oversikt over pakker som ble sendt fra dem 26/11 - 01/12, disse var altså borte. Til dagen etter på, tenkte at det var kjipt, men åpnet postkassen og der lå jammen meg tingene mine. Ikke nelly altså, men jeg tipper de er hos deg tidlig neste uke. Edit: Nelly tok som regel en uke fra bestilling når jeg bodde i bærum. Vet ikke hva i Oslo, men regner med type 4-5 dager. Oida! Det er ikke så bra, men bra du fikk pakken din.Bestilte fra nelly 27. november og fikk pakken rett over helgen, altså 2. desember! Syns det gikk utrolig fort.Anonymkode: 49685...23fJa, det var veldig fort. Grunnen til jeg stresser slik er at jeg har bursdag den dagen, og er derfor veldig kjipt hvis jeg ikke får kjolen i tide. Men krysser fingrene for at den blir sendt fra nelly i dag.
Belbus Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 hvordan er statusen nå?fikk Mail i dag om at den var på vei
Sirah Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 Jeg bestilte fra Nelly på lørdag... Så lenge det er her før jul så er jeg fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå