Gå til innhold

Leveringstid på nelly akkurat nå

Anbefalte innlegg

Gjest bruker83924
Skrevet

Bestilte noen klær fra nelly natt til torsdag, og begynner å bli stresset om jeg får de innen lørdag neste uke. På ordrestatus står det enda "behandling 2/3".

Sikkert jeg som krisemaksimerer, men jeg er ikke vant med at det tar så lang tid før pakken blir sent. Lurer derfor på hva andres leveringstid har vært den siste tiden, og hvor i landet dere bor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte derfra  på mandag, og har fremdeles ikke fått den, fikk mail på torsdag om at de hadde veldig store rekorder grunnet black friday-uken og at det kan bli forsinkelser på leveransene :sukk: 

Endret av Belbus
Skrevet

Jeg bestilte derfra for noen uker siden og da tok det vel 8-9 dager. Fikk mail om forsinkelser grunnet stor pågang.

Skrevet (endret)

Tenker den kommer i posten på mandag eller tirsdag. Ikke Nelly, men fikk mail fra blivakker om at posten hadde mistet, eller ikke hadde oversikt over pakker som ble sendt fra dem 26/11 - 01/12, disse var altså borte. 

Til dagen etter på, tenkte at det var kjipt, men åpnet postkassen og der lå jammen meg tingene mine. 

Ikke nelly altså, men jeg tipper de er hos deg tidlig neste uke. 

Edit: Nelly tok som regel en uke fra bestilling når jeg bodde i bærum. Vet ikke hva i Oslo, men regner med type 4-5 dager. 

Endret av dillyduzit
Skrevet

Bestilte fra nelly 27. november og fikk pakken rett over helgen, altså 2. desember! Syns det gikk utrolig fort.

Anonymkode: 49685...23f

Gjest bruker83924
Skrevet

Jeg kjøpte derfra  på mandag, og har fremdeles ikke fått den, fikk mail på torsdag om at de hadde veldig store rekorder grunnet black friday-uken og at det kan bli forsinkelser på leveransene :sukk: 

hvordan er statusen nå?

Jeg bestilte derfra for noen uker siden og da tok det vel 8-9 dager. Fikk mail om forsinkelser grunnet stor pågang.

Har ikke fått mail om forsinkelser, men den er heller ikke sendt :/

Tenker den kommer i posten på mandag eller tirsdag. Ikke Nelly, men fikk mail fra blivakker om at posten hadde mistet, eller ikke hadde oversikt over pakker som ble sendt fra dem 26/11 - 01/12, disse var altså borte. 

Til dagen etter på, tenkte at det var kjipt, men åpnet postkassen og der lå jammen meg tingene mine. 

Ikke nelly altså, men jeg tipper de er hos deg tidlig neste uke. 

Edit: Nelly tok som regel en uke fra bestilling når jeg bodde i bærum. Vet ikke hva i Oslo, men regner med type 4-5 dager. 

Oida! Det er ikke så bra, men bra du fikk pakken din.

Bestilte fra nelly 27. november og fikk pakken rett over helgen, altså 2. desember! Syns det gikk utrolig fort.

Anonymkode: 49685...23f

Ja, det var veldig fort.

Grunnen til jeg stresser slik er at jeg har bursdag den dagen, og er derfor veldig kjipt hvis jeg ikke får kjolen i tide. Men krysser fingrene for at den blir sendt fra nelly i dag.

Skrevet

hvordan er statusen nå?

fikk Mail i dag om at den var på vei :) 

Skrevet

Jeg bestilte fra Nelly på lørdag... Så lenge det er her før jul så er jeg fornøyd :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...