AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Nei, er ikke så begeistret for kjøtt... Anonymkode: 0beb0...db4
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Nei, jeg er ikke et villdyr...
Smookiekins Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Aldri i verden om jeg kunne tenke meg å prøve det 1
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Aldri i verden om jeg kunne tenke meg å prøve det Husker en kompis så på en kanibal video hvor de hadde rivd ut innvollene og spiste kroppen
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Det blir som med skilpadde: har ingen spesiell lyst til å smake det, men fikk jeg det tilberedt og servert, ville jeg ikke si neitakk, Anonymkode: e0c5b...fb1
Smookiekins Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Husker en kompis så på en kanibal video hvor de hadde rivd ut innvollene og spiste kroppen Æsj!
Chizue Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Nei, har ikke interesse av å spise mine egne artsfrender...Kunne aldri tenkt meg det heller..Men om jeg noen gang ble strandet på en ukjent plass uten å mulighet å komme meg hjem med det første og uten å vite om det kommer redningsmannskaper og plukker meg opp...Kanskje jeg tenker på det da...F.eks... "Alive".. Om det er den eneste måten å overleve på, men tviler jeg hadde blitt samme person etterpå..
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Fandenivoldsk Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 Spiser ikke dyrekjøtt engang, så helst ikke. 1
Brunhilde Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 Nei, tanken på å spise menneskjekjøtt gjør meg mer enn en smule kvalm...
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Nei, har ikke interesse av å spise mine egne artsfrender...Kunne aldri tenkt meg det heller..Men om jeg noen gang ble strandet på en ukjent plass uten å mulighet å komme meg hjem med det første og uten å vite om det kommer redningsmannskaper og plukker meg opp...Kanskje jeg tenker på det da...F.eks... "Alive".. Om det er den eneste måten å overleve på, men tviler jeg hadde blitt samme person etterpå..Gikk ikke to av personene ut for å lete etter hjelp? Da ville jeg heller ha blitt med dem. Tilbake til spørsmålet; Nei, jeg ville aldri ha likt å spise menneskekjøtt.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #14 Skrevet 5. desember 2015 Husker en kompis så på en kanibal video hvor de hadde rivd ut innvollene og spiste kroppen Aha, det er det "I'm going to eat you out" betyr... Anonymkode: c90d3...7e2
Chizue Skrevet 5. desember 2015 #15 Skrevet 5. desember 2015 Gikk ikke to av personene ut for å lete etter hjelp? Da ville jeg heller ha blitt med dem. Tilbake til spørsmålet; Nei, jeg ville aldri ha likt å spise menneskekjøtt.Jo, men de ble også fengslet senere når det kom fram at de hadde spist menneskekjøtt, de var der jo i 2 månedener, uten vanlig mat...
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 5. desember 2015 #17 Skrevet 5. desember 2015 Jo, men de ble også fengslet senere når det kom fram at de hadde spist menneskekjøtt, de var der jo i 2 månedener, uten vanlig mat...Huff da. Det var da kjipt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå