AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Hvordan begynner man å trene når man har angst. Jeg må egentlig trene 1 time daglig for å motvirke depresjon og overvekt pga medisinene. Hvordan kommer man igang...jeg synes det er så vanskelig. Anonymkode: db563...69f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Kan man trene bare ellipse, er det nok? Anonymkode: db563...69f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Hvis du liker det så go for it. Jeg vil si at det viktigste i startsfasen er å komme inn i en rutine. Da er det best å starte med noe du liker, også heller legge til andre øvelser/aktiviteter etterhvert. Anonymkode: 7fa39...b95
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Ja jeg blir nødt for å begynner sitter her og blir tykkere og tykkere. hoh!Gått opp 4 kilo på bare 2,5 uker. Anonymkode: db563...69f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Hvilke medisiner går du på? Anonymkode: 662a9...1b2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Abilify og lamictal, masse vektøkning på de tydeligvis. Anonymkode: db563...69f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Kanskje om jeg trener en time daglig da. Anonymkode: db563...69f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Du kan ikke trene ute da? Gå raskt og så begynne å løpe litt etter hvert. Jeg blir gladere av å være ute og så kan du være alene. Da trenger du ikke bekymre deg for alle menneskene på treningssenteret. Anonymkode: db7d3...8e9
KlikkeVibb Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Kom deg ned på senteret og få kjent på effekten av en god økt. Det gjør så utrolig godt for psyken å få "kjørt seg" litt. Hvis du har angst så blir det to fluer i en smekk? Du får møtt angsten OG trent. Kjempekombo! Hva med å forsøke spinning? Da kan du sitte bakerst i salen og bestemme tempoet selv. Det er mørkt og høy musikk, så du kan være helt i din egen sone. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #10 Skrevet 7. desember 2015 Ikke vanlige angstmedisiner du går på, men at de har vektøkning som bivirkning har du helt rett i.Jeg vil anbefale deg å ha som mål å gå 1 times tur hver dag. Gjerne som en morgentur og kveldstur, da får du litt rutiner inn i dagene. Hvis du vil hamer, kan du gjøre egenvektøvelser og øke belastning gjennom å bruke mini bands/strikk etterhvert. Du kan ta push up, knebøy, dips +++ Anonymkode: e8576...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå