AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Jeg hører dette fra bekjente/venner/kolleger, og her til og med. Ingen ser ut til å tenke på at om de driter seg ut så kan de faktisk miste levebrødet sitt, og i verste fall få rettslig straff for det.Hvorfor risikere din eneste inntektskilde for en kollega du syntes var litt søt den dagen? Anonymkode: 4be67...f97 1
Gjest Franke Ann Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Fra The Office Endret 5. desember 2015 av Franke Ann
Jus sanguinis Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Hvorfor risikere din eneste inntektskilde for en kollega du syntes var litt søt den dagen?Anonymkode: 4be67...f97Fordi de er mennesker, hvilket du åpenbart ikke er, i hvert fall ikke i normal forstand. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Jeg er en kvinne som sliter med mannfolk på jobben som ikke har noe problem med å skrike ut meninger de har ang utseende mitt, gifte, single, sjef og kollega ser ikke ut til å spille noen rolle. Jeg hadde aldri turt å si masse av det jeg får servert omtrent vær dag. Folk bryr seg ikke noe særlig. Anonymkode: 2eea3...5c9
Gjest BethD Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Det er jo ikke akkurat sånn at man kan styre sine følelser om man får dem!Man kan gjerne legge lokk på dem ja, men det er vanskelig om disse føelsene blir gjengjeldt og om man virkelig liker hverandre..Folk er bare mennesker !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå