Flua Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Plutselig er kommentar/liker feltet på Facebook forsvunnet, altså på høyresiden, der jeg ser hva venner kommenterer/liker. Mener at jeg har endret på noe....bevisst ihvertfall. Noen forslag på endring av noen innstillinger jeg kan prøve?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Kanskje du bare kan dra den ned? Hold pekeren øverst der feltet skulle ha begynt, bytter pekeren til en hånd kan du dra ned feltet. Anonymkode: 5cf42...2fc
Flua Skrevet 5. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2015 Nei, har prøvd å lett etter den muligheten, ingen ting å dra ned.....sukk....
Myrthel Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Det kan være at du har forstørret sidene dine. Trykk på: vis, deretter på: skalering og tilslutt på: tilbakestill.Da får du tilbake orginalstørrelse på sidene. Endret 5. desember 2015 av Myrthel
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Til høyre finner du en liten pil hvor det står "vis hva skjer" (må holde musepekeren over for å se det) - trykk på den og du får igjen opp hva som skjer Anonymkode: 8b395...64f
Flua Skrevet 5. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2015 Nei....jeg har zoomet inn og ut og tilbakestilt fra 50% til 100%......skjer ingenting. Det er likedan hos meg på Safari og, kan det være Facebookinnstillinger da tro, finner ingen lure steder å endre....
Gjest chisandra Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Nei....jeg har zoomet inn og ut og tilbakestilt fra 50% til 100%......skjer ingenting. Det er likedan hos meg på Safari og, kan det være Facebookinnstillinger da tro, finner ingen lure steder å endre.... Prøve Chrome.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Så heldig du er... jeg får opp alt mine venner liker og kommenterer i selve neewsfeeden! Facebook har blitt nærmest ubrukelig etter det, skal jeg gå gjennom alt som har skjedd en dag tar det minst en time. Det verste er alle konkurransene folk er med i nå før jul, ALT kommer opp i min feed! Ser ut som folk kommenterer vilt for å vinne noe, uansett hva det er. I dag er det en konkurranse der man kan vinne et dørskilt. Spørsmålet er: Hvilken farge har Rudolfs nese? Så da ser min newsfeed omtrent slik ut:Rød.Rød!Rød Rød! Den er rød, den!Rød! Så langt er det over 100 som har svart på den konkurransen. Trodde folk flest hadde dørskilt, jeg. Anonymkode: 694b2...1e7
Flua Skrevet 5. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2015 Jeg bruker Crome, men jeg har sjekket på Safari, og det er likedan der også. Jeg ser poenget ang RØD nese ja..... Men, er det newsfeed det heter på høyre siden...der man ser hva andre liker? Da er det kanskje en innstilling på det da? Til høyre finner du en liten pil hvor det står "vis hva skjer" (må holde musepekeren over for å se det) - trykk på den og du får igjen opp hva som skjer Hvor til høyre? Jeg er egentlig ganske god på slikt.....knurr! :D
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 Jeg bruker Crome, men jeg har sjekket på Safari, og det er likedan der også. Jeg ser poenget ang RØD nese ja..... Men, er det newsfeed det heter på høyre siden...der man ser hva andre liker? Da er det kanskje en innstilling på det da? Hvor til høyre? Jeg er egentlig ganske god på slikt.....knurr! :D Newsfeeden er selve hovedsiden midt på skjermen. Jeg får opp absolutt alt både der og i sidepanelet. Jeg misliker at man mister mer og mer valgfrihet på Facebook. De siste dagene har jeg unliked en hel haug med sider bare for å prøve å begrense hvor mye som kommer opp, men dessverre får jeg fortsatt alt mine venner liker. Ville jo heller sett de tingene jeg har valgt å like selv. Og jeg har bare 100+ venner, tør ikke tenke på hvordan det ser ut hos de som har tusenvis. En annen ting som irriterer meg skakk er at man ikke får valgt most recent, går bare en liten stund så endrer Facebook det tilbake til "top stories". Og det er uten unntak de sakene jeg IKKE er interessert i. Jeg ønsker heller ikke at en hauggammel sak skal komme på topp igjen bare fordi noen har skrevet " ". Anonymkode: 694b2...1e7
Flua Skrevet 7. desember 2015 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2015 Flere forslag på hva jeg kan gjøre for å få det tilbake?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #12 Skrevet 7. desember 2015 Flere forslag på hva jeg kan gjøre for å få det tilbake? Kanskje du må bytte konto med meg, så blir vi begge fornøyd Anonymkode: 694b2...1e7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #13 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har aldri hatt det, tror det er fordi man må ha visst antall venner eller så-og-så mye aktivitet? Kanskje en av delene har minket hos deg? Anonymkode: 190de...955
hjertesukka Skrevet 7. desember 2015 #14 Skrevet 7. desember 2015 Hvis du får inn en liten chattefirkant nederst til høyre, så trykk på det lille "hjulet", og deretter på "skjul sidepanel". Pleier jeg å gjøre hvertfall.
Fleur Delacour Skrevet 7. desember 2015 #15 Skrevet 7. desember 2015 Det blir av og til borte hos meg, men det kommer tilbake uten at jeg gjør noe spesielt.
Mynona Skrevet 7. desember 2015 #16 Skrevet 7. desember 2015 Det har forsvunnet hos meg og. Safari. + at den oversikten over hvem som er pålogget ikke er åpen lenger. Den ligger minimert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå