Gå til innhold

Hva gjorde at du valgte den forloveren du har gjort?

Hva gjorde at du valgte den forloveren du har gjort?  

1. 1. Hva gjorde at du valgte den forloveren du har gjort?

• Annet
      1
    • Vi er gode venner akkurat nå.
      1
    • Vi har vært gode venner de siste årene.
      9
    • Vi er søsken.
      3
    • Jeg valgte bare en tilfeldig venn.
      1
    • Vi har vært gode venner siden vi var små.
      15

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er bare litt nysgjerrig på hvorfor dere har valgt den forloveren dere har gjort jeg og hva som er begrunnelsen på det. Lager en spørreundersøkelse med noen alternativ, men skriv gjerne noen ord om hvorfor dere har valgt som dere har valgt også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært bestevenner siden første skoledag så det har aldri vært noe annet alternativ!

Skrevet

Jeg var veldig i tvil da jeg valgte forlover, men endte opp med ei venninne jeg bare har kjent i "voksen" alder. Min barndomsvenninne og jeg er gode og nære venner, men vi sees så altfor sjelden pga geografisk avstand. Jeg valgte en forlover som bor litt nærmere, og som jeg har vært mye sammen med de siste åra :)

Skrevet

Søstera mi skal være min forlover.Jeg valgte henne ikke fordi vi er søsken,men fordi vi har opplevd mye sammen.Vi har vært gjennom både godt og vondt sammen.Og etter at vi ble gravide samtidig,og føde med bare 3 ukers mellomrom,så har vi fått et veldig spesielt forhold.Så det var igrunnen aldri noen tvil da spørsmålet om forlover kom opp.

Gjest augustbrud 2003
Skrevet

Hun er den av venninnene mine jeg har kjent lengst. Vi er oppvokst sammen, men det aller viktigste er at vi i dag har det samme, om ikke enda bedre, fellesskap som knytter oss sammen. For meg var valget enkelt, hun er den venninnen som betyr mest for meg og som jeg deler alt med. Videre vet jeg at hun tar ansvaret som forlover høytidelig og at hun vil stille opp. Jeg har hørt eksempler på folk som velger sin beste venninne, men det er bare det at bestevenninnen ikke gjør noen ting, ikke får til et morsomt utdrikkningslag og ikke er med på kjolevalg osv. Så jeg vil si at det er også viktig å ha en forlover som støtter deg, er med på ting, og faktisk tør å holde tale. Jeg tror det er en misforstått antakelse om at forlover alltid er bestevenninne. Vi er jo også mange i dag som har en drøss med bestevenninner, og da bør man tenke på om personen klarer å gjøre "jobben" sin. Det er jo faktisk litt innsats som må gjøres når man er forlover!

Gjest svenskbrud
Skrevet

Min lillasyster är den bästa i världen, därför är hon perfekt som tärna för mig!! Mitt hjärta "brinner" för min syster, hon é sååååå gooooooo!!!!

Japp, jag har gjort rätt val av tärna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...