Gå til innhold

Hvilken KUWTK-søster liker du best?

Hvilken KUWTK-søster liker du best?  

147 stemmer

1. 1. Hvilken KUWTK-søster liker du best?

• Kim
      8
    • Khloe
      63
    • Kourtney
      35
    • Kylie
      3
    • Kendall
      38

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor sier alle at Khloe og Lamar var gift i 5 sek? Kim og Kris var gift i 5 sek, Khloe og Lamar var gift i mange år, og er teknisk sett fortsatt gift. De hadde sikkert fortsatt vært et par hadde det ikke vært for at han ble narkis og, så synes de fortjener litt mer credit enn som så.

Er det bare jeg som synes Kim har blitt heeelt lost i seg selv og fame? I episoden på mandag sa hun at hun kunne ha en litt ekstra ille fødsel hvis hun fikk en ekstra pen baby. Altså, hvem sier sånt? Stakars barn, må ha et helt sinnsykt press på seg til å se bra ut. North får sikkert kjeft hvis hun begynner å like sjokolade :laugh: Kim virker bare opptatt av utseende sitt og hvordan hun fremstår, er litt trist å se på. I de første sesongene virket de som morsomme, og som om de hadde mer personlighet. Khloe har alltid vært min favoritt, men nå virker hun like opptatt av utseende og fremtreden som storesøsteren sin. Dumt. Min favoritt nå må være Kourtney, den eneste som virker litt down to earth fortsatt.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, KBNS skrev:

Hvorfor sier alle at Khloe og Lamar var gift i 5 sek? Kim og Kris var gift i 5 sek, Khloe og Lamar var gift i mange år, og er teknisk sett fortsatt gift. De hadde sikkert fortsatt vært et par hadde det ikke vært for at han ble narkis og, så synes de fortjener litt mer credit enn som så.

Er det bare jeg som synes Kim har blitt heeelt lost i seg selv og fame? I episoden på mandag sa hun at hun kunne ha en litt ekstra ille fødsel hvis hun fikk en ekstra pen baby. Altså, hvem sier sånt? Stakars barn, må ha et helt sinnsykt press på seg til å se bra ut. North får sikkert kjeft hvis hun begynner å like sjokolade :laugh: Kim virker bare opptatt av utseende sitt og hvordan hun fremstår, er litt trist å se på. I de første sesongene virket de som morsomme, og som om de hadde mer personlighet. Khloe har alltid vært min favoritt, men nå virker hun like opptatt av utseende og fremtreden som storesøsteren sin. Dumt. Min favoritt nå må være Kourtney, den eneste som virker litt down to earth fortsatt.

Så enig, elsker Kourntey! :) Tror det Kim sa om ekstra ille fødsel var en spøk, syns det virket sånn på måten hun sa det i hvert fall, haha. De fremstiller seg jo mye mer selvopptatt og overfladiske enn de er pga at det trekker mye oppmerksomhet. Men er enig i at Khloe har blitt veldig annerledes, hun var et friskt innslag før. 

Skrevet

Finnes det en kjendis som elsker seg selv mer enn Kim Kardashian? Når du gir ut en selfiebok med mange av dine beste selfier, så er du jammen meg glad i deg selv. Synd Khloe har forandret seg helt. 

• Liker 1
Skrevet

Det må være så kjipt for Kim at hun har gått fra å være den definitivt peneste søsteren, til å være den minst pene. Og hva skjer med den midtskillhestehalen hun alltid går med? Den er alt for stram og får hodet hennes til å se trillrundt ut. Skulle trodd at en som er så opptatt av seg selv heller ville hatt en kledelig frisyre.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Jeg var skikkelig Kim-fan. Så begynte det å dale etter at hun la ut disse nakenbildene. La henne til på snap og nå takler jeg ikke henne lenger. Så irriterende med disse videoe-selfiene med peace-tegn heeeeele tiden. Så irriterende 😒

Så liker Kendall nå 😌

Endret av Sailor
  • Opprett ny...