Gå til innhold

Hvilken KUWTK-søster liker du best?

Gjest earlgrey

Hvilken KUWTK-søster liker du best?  

147 stemmer

1. 1. Hvilken KUWTK-søster liker du best?

• Kim
      8
    • Khloe
      63
    • Kourtney
      35
    • Kylie
      3
    • Kendall
      38

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virkelig ingen av de!! Synes alle er vanvittig selvoptatte og overfladiske. Hadde også kylie på snap, men noe så selvdiggende og lite sjarmerende/ekte har jeg aldri sett, så måtte bare slette ho. Liker aller minst Kylie og Kim. Men liker ingen av de andre søstrene heller...foreksempel  patetisk å se hvordan kourtney bruker /iscenesetter konflikter med scott for å skape show. Hadde Rob vært et alternativ hadde jeg valgt han.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg likte egentlig best Khloe, men etter at hun gikk så mye ned i vekt så har jeg ikke sansen for henne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khloe, er det hun der søstra som var gift med han basketspilleren i tre minutter? Isåfall liker jeg henne best. Hun er vanvittig sexy og tar seg ikke så høytidelig. De småjentene har jeg ikke sett så mye til, Kim er så posh at jeg får litt krupp og hun der trebarnsmoren som alltid går tilbake til han håpløse alkisen hun har formert seg med,og hun er så kjedelig, smiler aldri og virker kun negativ ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kourtney! 

Syntes ikke det virker som hun tror hele verden handler om henne, og til å være såå kjent så virker hun temmelig jordnær. Mange skandaler i den familien, men sjeldent jeg hører om at hun har driti på draget (utenom hele greia rundt Lorden hennes, men da er det vel strengt tatt HAN som holder på!)

Kendall syntes jeg også virker som en veldig søt jente. Hun har nådd kjempe langt til å være så ung, og selv om hun sikkert fikk jobben veldig servert så syntes jeg hun står veldig hardt på og jobber selv! Ikke bare lever på famen sin, sånn som Kylie gjør.. Også ser hun faktisk ganske naturlig ut. Ser ikke ut som hun kommer rett fra klinikken hver gang det er et nytt bilde av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle søstrene er forskjellige, det som er flott med serien.

Jeg synes det er spennende å følge med på det Kim gjør. Men Khloe er den mest jordnære og den som jeg liker best, men hun kan være veldig sur, defensiv og frekk mot Kris og andre som spør om henne og Lamar. Og også være litt frekk genrelt, og det liker jeg ikke. Mislikte Khloe sterkt de første sesongene, først nå hun begynner å bli veldig ordentlig etter hun kom seg bort fra Lamar.

Kylie synes jeg er spennende å følge med på, siden hun er den yngste og begynner å bli superpopulær.

Kendall bryr jeg meg ikke så mye om, og Kourtney er det mest mas om Scott og hun holder så mye tilbake.

Så svaret blir vel Kim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Jeg liker Kendall best. Snill, pen (naturlig pen som ikke har operert /fikset på hele ansiktet) jordnær og en dyktig modell. Den jeg liker minst er Kim. Går det an å bli mer stuck up og elske seg selv mer enn den dama der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er vel en gjeng hot messes, Kris har ødelagt helle familien,

Khloe er ganske kul, selv om hun er ganske dømmende til tider. Hun er ikke så stuck up som de andre søstrene. Hun og Lamar hadde drømme forholdet i 5 sek, men han hadde en veldig mørk side dessverre, hadde det ikke vært for det så var de match made in heaven. Men min definitive favoritt er Bruce! Eneste som har hodet på rett plass, jordnær, omsorgsfull og morsom. Nå er han jo strengt tatt Caitlynn så da er det vel "lov" å sette han på toppen? Lol

Endret av Miranda16
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Den 4.12.2015 at 0.12, earlgrey skrev:

:) 

Khlo money!! Hun er den morsomste av gjengen. Likte veldig godt dynamikken mellom henne og kourtney før, de var jo hysterisk morsomme sammen. Men kourt har vist seg å være ganske dum ifht Scott, hun har latt han holde på som han gjør aaalt for lenge. Hun har jo endelig kastet ham på dør, men det var 5 år for seint. Du utsetter ikke deg selv og barna dine for en slik fyr. Og at hun bare fortsatte og fortsatte å få barn med ham, mens han var så ustabil? Nei!

Da blir vel Kendall nr 2, veldig søt og genuin dame.

Kim er en man ler av, ikke med. Kylie misliker jeg rett og slett, hun er en ordentlig brat. Men hvordan skulle det ellers ha gått med henne, som vokste opp på den måten? Hun er den kvinnelige utgaven av Justin Bieber, spør du meg. Og Kylie, kan du prøve å variere toneleiet og bruke litt ansiktsmimikk når du snakker? Den "bored teenager"-holdningen din begynner å bli boring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har sett maks syv episoder og syns det er enklere å svare på hvem jeg liker minst. Og det er moren. Oh, the mother!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glitterogfjas
Den 31.1.2016 at 9.47, Kristanna skrev:

Er det noe sted man kan se dette fra sesong 1? :) Uten å laste ned?

http://thewatchseries.to/serie/keeping_up_with_the_kardashians

Jeg pleier bare se det her :) 

Mine favoritter er nok Kendall og Khloe, selv om jeg syns hun har forandret seg mye siste året, spesielt på utseende, virker mye mer selvopptatt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, glitterogfjas skrev:

http://thewatchseries.to/serie/keeping_up_with_the_kardashians

Jeg pleier bare se det her :) 

Mine favoritter er nok Kendall og Khloe, selv om jeg syns hun har forandret seg mye siste året, spesielt på utseende, virker mye mer selvopptatt nå. 

Khloe?  Huff, hun har jo endret seg veldig i ansiktet. Synd, for hun var naturlig pen før, men nå går hun i Kim og moras fotspor. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glitterogfjas
6 minutter siden, LeilaS skrev:

Khloe?  Huff, hun har jo endret seg veldig i ansiktet. Synd, for hun var naturlig pen før, men nå går hun i Kim og moras fotspor. 

Ja, syns hun har gått altfor langt. Leste av en som hadde møtte henne for litt siden at hun var helt stiv i ansiktet og ikke klarte å smile skikkelig fordi ansiktet er proppet fullt i alt mulig. Veldig synd, syns hun var så herlig før og virket ganske selvsikker en stund før hun begynte å endre på ansiktet så drastisk. Syns det er blitt litt ekstremt, rart hun ikke ser det selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...