AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Dere som elsker å dele "dypsindinge" sitatbilder på Facebook, og som følger en haug sånne sider: Hvordan ser newsfeeden deres ut? Drukner ikke alt annet? Jeg spør fordi min egen vegg totalt oversvømmes av folk som deler de sitatene. Jeg tror jeg må ha blokkert mellom 50 og 100 sånne sider, men det kommer stadig nye. Tør ikke tenke på hvordan veggen hadde sett ut uten blokkeringen. Det har ikke blitt bedre av at Facebook nå har bestemt at ALT mine venner liker og kommenterer skal havne på min vegg. Et mareritt nå i disse julekalendertider hvor det kommer 100 meldinger hver dag om folk som prøver å vinne gratis ting. Jeg blokkerer ALLE sidene, likevel oversvømmes det. Finnes det en innstilling der man kan velge bort å se andres likes og kommentarer som nyheter? Anonymkode: 35a2a...fd3 3
ekkoet Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Ikke savr på det du spør om, men leste en variant av denne i en avis denne uken som var litt fornøyelig:http://www.natgeobloggen.no/2015/12/04/forskere-finner-link-mellom-lav-intelligens-og-folk-som-liker-svada/
Cata Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Veldig enig, jeg blokkerer og blokkerer og blokkerer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå