Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 Er dette noe man får kjøpt på vanlige apotek? Og får man kjøpt det uten resept fra dyrlege?
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 p-piller tror jeg fremdeles du må ha resept på. Ormekur får du kjøpt direkte på apotek uten å gå veien om dyrlegen.
Gjest baby-E Skrevet 4. oktober 2004 #3 Skrevet 4. oktober 2004 p-piller mår du har resept på, men ormkuren tror jeg du slipper resept...
^me^ Skrevet 5. oktober 2004 #4 Skrevet 5. oktober 2004 ormekur får du på apoteket.. Jeg bruker Panacur tabletter som jeg knuser og løser opp i melk. Finnes også som paste. Den kan du smøre på kattens poter og så slikker de den i seg av selg selv uansett om de synes den smaker godt eller ikke. En pakke Panacur tabletter koster rundt 90-100 kroner på apoteket. Reseptfritt. Tror det er rundt 10 tabletter i en eske, så esken holder en stund. p-piller må du til dyrlegen og få resept på, du får den informasjonen om pillene av han.. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå