Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #1 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er dette noe man får kjøpt på vanlige apotek? Og får man kjøpt det uten resept fra dyrlege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #2 Del Skrevet 4. oktober 2004 p-piller tror jeg fremdeles du må ha resept på. Ormekur får du kjøpt direkte på apotek uten å gå veien om dyrlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. oktober 2004 #3 Del Skrevet 4. oktober 2004 p-piller mår du har resept på, men ormkuren tror jeg du slipper resept... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 5. oktober 2004 #4 Del Skrevet 5. oktober 2004 ormekur får du på apoteket.. Jeg bruker Panacur tabletter som jeg knuser og løser opp i melk. Finnes også som paste. Den kan du smøre på kattens poter og så slikker de den i seg av selg selv uansett om de synes den smaker godt eller ikke. En pakke Panacur tabletter koster rundt 90-100 kroner på apoteket. Reseptfritt. Tror det er rundt 10 tabletter i en eske, så esken holder en stund. p-piller må du til dyrlegen og få resept på, du får den informasjonen om pillene av han.. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå