Gå til innhold

trenger HJELP til bruk av kontantkort nå!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men det finnes innstillinger på tlf, der du kan velge å ringe med skjult nr

Anonymkode: 7dd0b...a7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det finnes innstillinger på tlf, der du kan velge å ringe med skjult nr

men jeg skal bare sende sms, ikke ringe.. Blir det tlfnr registrert på navnet mitt da? Hele poenge blir jo borte :(

Anonymkode: 71ae3...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg skal bare sende sms, ikke ringe.. Blir det tlfnr registrert på navnet mitt da? Hele poenge blir jo borte :(

tlf-nummeret ble jo registrert på deg i butikken, og da vil jo opplysningen 1881 kunne oppgi navnet ditt til vedkommende, dersom du ikke har valgt å reservere deg mot å få navnet ditt oppgitt

Jeg vet ikke om der finnes innstillinger som ordner det slik at en sms sendes uten info om hvilket tlfnr sms-en kommer fra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_TSX80

Bruk en eller annen gratis SMS tjeneste fra nettet da vel, hvis det er ett fett for deg hva slags nummer som står som avsender.

Hvorfor skal du sende anonyme sms'er?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tlf-nummeret ble jo registrert på deg i butikken, og da vil jo opplysningen 1881 kunne oppgi navnet ditt til vedkommende, dersom du ikke har valgt å reservere deg mot å få navnet ditt oppgitt

Jeg vet ikke om der finnes innstillinger som ordner det slik at en sms sendes uten info om hvilket tlfnr sms-en kommer fra.

Det ble ikke registrert på meg i butikken, men jeg må registrere det nå for å al´ktivere simkortet...Netcom sier at det er lovpålagt..Men mulig man ikke kan finne navnet mitt når man søker på det tlfnr?

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Det ble ikke registrert på meg i butikken, men jeg må registrere det nå for å al´ktivere simkortet...Netcom sier at det er lovpålagt..2) Men mulig man ikke kan finne navnet mitt når man søker på det tlfnr?

ts

1) Beklager jeg misforsto

2) Jeg vet ikke. Man må reservere seg, for å unngå at navnet ditt blir opplyst av 1881, gulesider osv

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_TSX80

Det ble ikke registrert på meg i butikken, men jeg må registrere det nå for å al´ktivere simkortet...Netcom sier at det er lovpålagt..Men mulig man ikke kan finne navnet mitt når man søker på det tlfnr?

ts

Du kan jo bestille deg et abn., og så be om at du beholder anonymiteten. Da blir du ikke oppført i kataloger noe som helst sted. og du slipper i tillegg telefonselgere, om du er av dem som ikke takler sånt mas.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Men han i butikken sa at navnet mitt vil ikke komme opp når man søker på det tlfnr? Men gjør det altså det på alle kontantkort? Kan jeg evt ringe operatøren imorgen å be de reservere det?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avhengig av hvor lenge du skal holde denne "overraskelsen"/spøken (eventuelt mobbingen/psykiske terroren/utroskapsavsløringer/whatever) gående kan du jo trøste deg med at det vanligvis tar et par dager før navnet ditt blir registrert og er mulig å søke seg fram til via telefonnummeret.

Endret av Linituss
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn, yeah!;) Men hvordan unngå at jeg må registrere meg?

ts

Du kan gå inn på siden til selskapet og gjøre sånn at du ikke vises. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avhengig av hvor lenge du skal holde denne "overraskelsen"/spøken (eventuelt mobbingen/psykiske terroren/utroskapsavsløringer/whatever) gående kan du jo trøste deg med at det vanligvis tar et par dager før navnet ditt blir registrert og er mulig å søke seg fram til via telefonnummeret.

Ok. Slapp av, er en hyggelig overraskelse! Men kommer altså navnet frem senere da? Jeg sjekket nå, og navnet mitt kom ikke opp ( etter jeg registerte meg ). Må jeg ringe operatøren min ( telenor/netcom/chess ) for å reservere det tlfnr hvis jeg vil at det skal være hemmelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke hva du mener her? Er fra en vanlig mobil, ikke iphone..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du TS, den samme TS i den "Hvordan Tolke Dette"-tråden?

Nei:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...