Gå til innhold

trenger HJELP til bruk av kontantkort nå!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men det finnes innstillinger på tlf, der du kan velge å ringe med skjult nr

Anonymkode: 7dd0b...a7d

men jeg skal bare sende sms, ikke ringe.. Blir det tlfnr registrert på navnet mitt da? Hele poenge blir jo borte :(

Anonymkode: 71ae3...afc

men jeg skal bare sende sms, ikke ringe.. Blir det tlfnr registrert på navnet mitt da? Hele poenge blir jo borte :(

tlf-nummeret ble jo registrert på deg i butikken, og da vil jo opplysningen 1881 kunne oppgi navnet ditt til vedkommende, dersom du ikke har valgt å reservere deg mot å få navnet ditt oppgitt

Jeg vet ikke om der finnes innstillinger som ordner det slik at en sms sendes uten info om hvilket tlfnr sms-en kommer fra.

• Liker 1

tlf-nummeret ble jo registrert på deg i butikken, og da vil jo opplysningen 1881 kunne oppgi navnet ditt til vedkommende, dersom du ikke har valgt å reservere deg mot å få navnet ditt oppgitt

Jeg vet ikke om der finnes innstillinger som ordner det slik at en sms sendes uten info om hvilket tlfnr sms-en kommer fra.

Det ble ikke registrert på meg i butikken, men jeg må registrere det nå for å al´ktivere simkortet...Netcom sier at det er lovpålagt..Men mulig man ikke kan finne navnet mitt når man søker på det tlfnr?

ts

• Liker 1

1) Det ble ikke registrert på meg i butikken, men jeg må registrere det nå for å al´ktivere simkortet...Netcom sier at det er lovpålagt..2) Men mulig man ikke kan finne navnet mitt når man søker på det tlfnr?

ts

1) Beklager jeg misforsto

2) Jeg vet ikke. Man må reservere seg, for å unngå at navnet ditt blir opplyst av 1881, gulesider osv

• Liker 1

Annonse

Gjest Gjest_TSX80

Det ble ikke registrert på meg i butikken, men jeg må registrere det nå for å al´ktivere simkortet...Netcom sier at det er lovpålagt..Men mulig man ikke kan finne navnet mitt når man søker på det tlfnr?

ts

Du kan jo bestille deg et abn., og så be om at du beholder anonymiteten. Da blir du ikke oppført i kataloger noe som helst sted. og du slipper i tillegg telefonselgere, om du er av dem som ikke takler sånt mas.

• Liker 1

Takk for svar. Men han i butikken sa at navnet mitt vil ikke komme opp når man søker på det tlfnr? Men gjør det altså det på alle kontantkort? Kan jeg evt ringe operatøren imorgen å be de reservere det?

ts

Litt avhengig av hvor lenge du skal holde denne "overraskelsen"/spøken (eventuelt mobbingen/psykiske terroren/utroskapsavsløringer/whatever) gående kan du jo trøste deg med at det vanligvis tar et par dager før navnet ditt blir registrert og er mulig å søke seg fram til via telefonnummeret.

Endret av Linituss
  • Liker 1

Litt avhengig av hvor lenge du skal holde denne "overraskelsen"/spøken (eventuelt mobbingen/psykiske terroren/utroskapsavsløringer/whatever) gående kan du jo trøste deg med at det vanligvis tar et par dager før navnet ditt blir registrert og er mulig å søke seg fram til via telefonnummeret.

Ok. Slapp av, er en hyggelig overraskelse! Men kommer altså navnet frem senere da? Jeg sjekket nå, og navnet mitt kom ikke opp ( etter jeg registerte meg ). Må jeg ringe operatøren min ( telenor/netcom/chess ) for å reservere det tlfnr hvis jeg vil at det skal være hemmelig?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...