Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle ting så dukket denne problemstillingen opp I går kveld.. Hva bruker man å pynte ribbefatet litt med på julekvelden? 😮 sett noen bruker eplebiter og svisker, men det er lite dekorativt. Hva gjør du, eller de du feirer jul med? Synes ikke det passer med tomater eller salat som jeg ofte bruker ellers..

Anonymkode: 97d55...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fleks og dubbe. Passer godt til ribbe. 

Anonymkode: b0c56...263

Skrevet

Ingen?

• Liker 1
Skrevet

Pleier ikke pynte ekstra i det hele tatt. Ting som passer til maten (som epler og svisker) er tilbehør, ikke pynt, og ting som ikke passer til maten har ikke noe på fatet å gjøre, etter min mening. :) Det er jo bare hyggelig om tilbehøret er dekorativt også, men å pynte maten med ting som ikke tilfører noe smaksmessig er for meg bare bortkastet, eller i verste fall sløsing med mat man vet ikke vil bli spist. 

Anonymkode: 727e8...7ef

• Liker 5
Skrevet

Stekte svisker, stekt hel champignon, erter. :) Vi spiser pynten ;) 

Skrevet

Eh, what? Pynter man ribbefatet også? Holder det ikke med stjerne i vinduet, pynt på treet, og røde duker over hele huset? 

Medisterpølser og brun saus høres greit ut. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er elendig på sånt, men ei venninne pynter (riktignok kalkun) med grønt, appelsinbåter, røde epler, halve pasjonsfrukt osv. Det ser bare så lekkert ut, men jeg husker ikke på sånt før jeg legger ting på fat, og da blir det som regel kun tilbehør og et urtedryss. 

Anonymkode: 7b69f...8d1

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Svisker, kålrulletter(heter det det, de runde?) rødbetskiver, sosisser, babygulrøtter(kokt) er det jeg kommer på i farta. 

Skrevet

Svisker har vi rundt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Av alle ting så dukket denne problemstillingen opp I går kveld.. Hva bruker man å pynte ribbefatet litt med på julekvelden? 😮 sett noen bruker eplebiter og svisker, men det er lite dekorativt. Hva gjør du, eller de du feirer jul med? Synes ikke det passer med tomater eller salat som jeg ofte bruker ellers..

Jeg pynter med pølser og medisterkaker. Viktig å holde seg i samme fargetoner så det ikke blir så skrikende :ler: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...