AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Av alle ting så dukket denne problemstillingen opp I går kveld.. Hva bruker man å pynte ribbefatet litt med på julekvelden? 😮 sett noen bruker eplebiter og svisker, men det er lite dekorativt. Hva gjør du, eller de du feirer jul med? Synes ikke det passer med tomater eller salat som jeg ofte bruker ellers.. Anonymkode: 97d55...d66
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Fleks og dubbe. Passer godt til ribbe. Anonymkode: b0c56...263
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Pleier ikke pynte ekstra i det hele tatt. Ting som passer til maten (som epler og svisker) er tilbehør, ikke pynt, og ting som ikke passer til maten har ikke noe på fatet å gjøre, etter min mening. Det er jo bare hyggelig om tilbehøret er dekorativt også, men å pynte maten med ting som ikke tilfører noe smaksmessig er for meg bare bortkastet, eller i verste fall sløsing med mat man vet ikke vil bli spist. Anonymkode: 727e8...7ef 5
missLynch Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Stekte svisker, stekt hel champignon, erter. Vi spiser pynten
Skrotnes Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Eh, what? Pynter man ribbefatet også? Holder det ikke med stjerne i vinduet, pynt på treet, og røde duker over hele huset? Medisterpølser og brun saus høres greit ut. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Jeg er elendig på sånt, men ei venninne pynter (riktignok kalkun) med grønt, appelsinbåter, røde epler, halve pasjonsfrukt osv. Det ser bare så lekkert ut, men jeg husker ikke på sånt før jeg legger ting på fat, og da blir det som regel kun tilbehør og et urtedryss. Anonymkode: 7b69f...8d1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Svisker, kålrulletter(heter det det, de runde?) rødbetskiver, sosisser, babygulrøtter(kokt) er det jeg kommer på i farta.
Wenda Skrevet 6. desember 2015 #10 Skrevet 6. desember 2015 Av alle ting så dukket denne problemstillingen opp I går kveld.. Hva bruker man å pynte ribbefatet litt med på julekvelden? 😮 sett noen bruker eplebiter og svisker, men det er lite dekorativt. Hva gjør du, eller de du feirer jul med? Synes ikke det passer med tomater eller salat som jeg ofte bruker ellers..Anonymkode: 97d55...d66Jeg pynter med pølser og medisterkaker. Viktig å holde seg i samme fargetoner så det ikke blir så skrikende 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå