Nanna_ Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 (endret) Hei! Jeg har vært hos Elektrolyseinstituttet og er fornøyd, men det er utrolig vanskelig å få time der. Finnes det andre profesjonelle i Oslo? Jeg har googlet meg frem til to andre steder, men tør ikke å gå hvor som helst da jeg har hatt noen dårlige erfaringer... Endret 4. desember 2015 av Nanna_
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Jeg vet jeg ikke svarer på spørsmålet ditt nå, men har du prøvd hjemme-IPL? Jeg har fått kjempebra resultater med Philips Lumea.
Nanna_ Skrevet 5. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Jeg vet jeg ikke svarer på spørsmålet ditt nå, men har du prøvd hjemme-IPL? Jeg har fått kjempebra resultater med Philips Lumea. Ja, jeg har en, men bruker den bare på kroppen. Jeg har tatt hårfjerning med laser på forskjellige klinikker og fått kjempebra resultat på kroppen, men ikke på ansiktet til tross for mange behandlinger. Jeg tenker at elektrolyse er det eneste som kommer til å funke. Endret 5. desember 2015 av Nanna_
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Skjønner. Jeg kjenner ikke til noen steder som tilbyr dette, men lykke til med letingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå