Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har kjøot et kontantkort, da jeg ønsker å sende en sms til noen uten at de kan spore meg. Han i butikken sa at det kommer ingen navn opp på det nye simkortet når jeg ringer/sender sms, men når jeg skal ta det ibruk, står det at jeg må registere navn og fødselsnummer...Det er jo helt motsatt av hva han i butikken sa! Kan jeg bare finne på et annet navn og fødselsnummer? Jeg ønsker som sagt å være anonym.

Anonymkode: 374c2...c60

Videoannonse
Annonse
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Her er det noe muffins i mosen.

Endret av Franke Ann
Skrevet

Her er det noe muffins i mosen.

Hvorfor er det muffins?

Det er en overraskelse, og jeg vil ikke at personen skal vite at det er meg. 

Fint hvis du heller kan bidra med et konstruktivt svar.

• Liker 1
Gjest Franke Ann
Skrevet

Hvorfor er det muffins?

Det er en overraskelse, og jeg vil ikke at personen skal vite at det er meg. 

Fint hvis du heller kan bidra med et konstruktivt svar.

Beklager. Var sikkert bare fordi jeg hørte på dette mens jeg leste innlegget ditt.

Skrevet

Kan noen hjelpe meg? Når jeg putter i det nye simkortet, funker ikke den vanlige koden pp mobilen. hvordan skal jeg da sende sms med navn etc, komme inn på tlf?

Skrevet

Ville det ikke vært mye enklere å bare sende ein e-post?

Hva med å gå til ein internett-cafe, bibliotek eller en plass som ikke har noen direkte forbindelser til deg. Opprett en epost-adresse, og så er det bare å sende noen e-poster fra denne epost-kontoen?

Anonymkode: e76d0...208

Skrevet

Ville det ikke vært mye enklere å bare sende ein e-post?

Hva med å gå til ein internett-cafe, bibliotek eller en plass som ikke har noen direkte forbindelser til deg. Opprett en epost-adresse, og så er det bare å sende noen e-poster fra denne epost-kontoen?

Anonymkode: e76d0...208

Takk, men nå har jeg kjøpt kontantkort...Det som er problemet, er at når jeg setter inn det nye simkortet og slår på mobilen, må jeg taste pinkode, jeg taster den pinkoden jeg alltid har hatt. Men da står det at pinkoden er blokkert! Hvorfor fungerer den ikke på det nye simkortet? Hvordan kan jeg oppheve blokkeringen?

ts

Skrevet

Jeg ville da tro at nytt simkort = ny pinkode?

Har du sjekka om å bare sende en annonym sms fra nettet, hadde jo vært det enkleste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...