Musclee/V Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 jeg er en kvinne på 21 år med to barn som jeg har med samboeren min. Vi har vært sammen med flere år. har et spørsmål, jeg har problemer med å oppnå orgasme under samleie. Jeg har ingen problemer med å få orgasme om han slikker meg. Vi begge syns det er litt kjipt. Hva må vi gjøre får og få det til?
icom Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 slutte å tenke på det. Mange som ikke kan oppnå orgasme under samleie.. så du får tenke at det bare er slik Vær glad du kan få orgasme i det hele tatt! 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Musclee/VSjenert Medlem 1 0Kjønn: Mannjeg er en kvinne på 21 år Anonymkode: 9965b...c01 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 jeg er en kvinne på 21 år med to barn som jeg har med samboeren min. Vi har vært sammen med flere år. har et spørsmål, jeg har problemer med å oppnå orgasme under samleie. Jeg har ingen problemer med å få orgasme om han slikker meg. Vi begge syns det er litt kjipt. Hva må vi gjøre får og få det til?Det vanligste er nok at kvinnen får orgasme ved forspillet, og mannen under samleie.Men det er jo bare å øve det da, prøve å stimulere g punktet med fingrene f.eks, eller en vibrator. Kanskje dere får det til etterhvert. Anonymkode: 5e7be...436
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå