AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Har oppstått ei trend der flere venner og venninner har begynt å få småhat mot nordmenn. Har prøvd å forklare at majoriteten av befolkningen ikke har hatet, som FRP og CO sprer. De er alltid enig, men de innrømmer at det blir vanskeligere og vanskeligere med tanke på alt hatet de leser over alt.De har mange norske venner, men jeg er kanskje den som er nærmest dem og jeg tviler at dem har fortalt det til de andre. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 5da88...d29
fotosyntesen Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Har oppstått ei trend der flere venner og venninner har begynt å få småhat mot nordmenn. Har prøvd å forklare at majoriteten av befolkningen ikke har hatet, som FRP og CO sprer. De er alltid enig, men de innrømmer at det blir vanskeligere og vanskeligere med tanke på alt hatet de leser over alt.De har mange norske venner, men jeg er kanskje den som er nærmest dem og jeg tviler at dem har fortalt det til de andre. Hva burde jeg gjøre?Anonymkode: 5da88...d29Kontakt PST! 3
Mayoo Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Så basically så begynner dine venninner å bli like rasistiske som de nordmennene de hater? 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Så basically så begynner dine venninner å bli like rasistiske som de nordmennene de hater? Ja, dessverre. De sier selv at de prøver å blokkere denne følelsen, men at det er vanskelig til tider. Anonymkode: 5da88...d29
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Kontakt PST!Det er vel mulig å forvente ordentlige svar?jeg kan legge til at flere av dem er ateister Anonymkode: 5da88...d29
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Har oppstått ei trend der flere venner og venninner har begynt å få småhat mot nordmenn. Har prøvd å forklare at majoriteten av befolkningen ikke har hatet, som FRP og CO sprer. De er alltid enig, men de innrømmer at det blir vanskeligere og vanskeligere med tanke på alt hatet de leser over alt.De har mange norske venner, men jeg er kanskje den som er nærmest dem og jeg tviler at dem har fortalt det til de andre. Hva burde jeg gjøre?Anonymkode: 5da88...d29MOD:mulig å flytte tråden til et annet seksjon? Anonymkode: 5da88...d29
Mayoo Skrevet 4. desember 2015 #7 Skrevet 4. desember 2015 Ja, dessverre. De sier selv at de prøver å blokkere denne følelsen, men at det er vanskelig til tider. Anonymkode: 5da88...d29Jeg må helt ærig si at jeg ikke ser alt dette hatet som vennene dine ser. Selvfølgelig er det noen med ekstreme meninger der ute som må ødelegge for en konstruktiv og god debatt, men de aller fleste nordmenn går ikke rundt med et hat mot innvandrer/ikke etnisk norske mennesker. For min del så føler jeg at det blir feil å dømme alle nordmenn basert på uttalelsen til et par idioter. Det blir jo akkurat som om nordmenn skal dømme alle innvandrere basert på hva et fåtalls personer har gjort i f.eks Paris. Igjen, det er fåtallet som tenker på den måten. Jeg tenker også at om de begynner å hate nordmenn så bør de kanskje flytte til et annet land. Jeg ville aldri bodd i et land der jeg gikk rundt å hatet majoriteten av befolkningen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå