Gå til innhold

Happn appen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en datingapp?

Ungene fikk meg til å laste den ned og jeg får mange sånne hjerter hele tiden fra menn og gutter?

Står det ikke alder på meg på den appen og hvorfor får jeg sånne hjerter fra mange som kunne vært mine sønner :fnise:

Trodde det var en app der man kunne se hvem som er i nærheten av deg? Noen man kjenner eller noe?

Anonymkode: e18ba...fa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertene er der for deg å trykke på om du liker gutten. Har han likt deg også, åpnes det for chat. Du kan også få charm, men dette har heller ikke noe med hjertene du ser under guttene å gjøre. Prøv og endte innstillingene dine, så ser du bare de i aldersgruppen du er ute etter. 

Anonymkode: a8c3f...4a6

Skrevet

Det er en datingapp, ja. 

Skrevet

Hjertene er der for deg å trykke på om du liker gutten. Har han likt deg også, åpnes det for chat. Du kan også få charm, men dette har heller ikke noe med hjertene du ser under guttene å gjøre. Prøv og endte innstillingene dine, så ser du bare de i aldersgruppen du er ute etter. 

Ja det er sånn charms, også trykker de tydeligvis engang til for å få kontakt. For ofte kommer de opp flere ganger, de samme? Haha, er nok for gammel til dette :fnise:

Skrevet

Altså hvis du har fått hjerter av menn må du ha gitt dem hjerte selv for å få vite det. Så jeg tror ikke på denne tråden. 

Anonymkode: 6cad9...3be

Skrevet

Ja det er sånn charms, også trykker de tydeligvis engang til for å få kontakt. For ofte kommer de opp flere ganger, de samme? Haha, er nok for gammel til dette :fnise:

Det tror jeg du har helt rett i :)

Anonymkode: bbe8b...443

Skrevet

Det tror jeg du har helt rett i :)

Anonymkode: bbe8b...443

Åja er det mest bare yngre menn der? Har fått endel fra eldre menn også da :)

Skrevet

Ja skal forsøke dette :) Takk!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...