Gå til innhold

Forelsket i kollega.. hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge vært litt småbetatt av en på jobben, men jeg er ganske sjenert av meg så jeg har aldri turt å ta kontakt eller å slå av en prat med han. Det eneste kontakten vi har er at vi av og til har smilt til hverandre når vi går forbi hverandre. Forrige helg var vi på julebord sammen og vi kom i prat. Etter et par øl og pratet i en times tid kysser han meg helt plutselig. Jeg ble naturligvis litt satt ut, men også utrolig glad og gjengeldte selvølgelig kyssene :) Vi fortsatte å hygge oss utover kvelden, pratet og holdt hender, men det skjedde ikke noe mer. Kan vel nevne at vi begge hadde drukket og var litt brisne, men ikke fulle.. om det skulle ha noe å si.

Etter dette har vi tekstet nesten daglig med hverandre etter jobb om alt og ingenting og jeg merker at jeg virkelig begynner å falle for han. Vi har også begynt å snakke sammen på jobb og smiler alltid til hverandre dersom vi går forbi hverandre. Jeg har også merket at dersom vi står i en gruppe sammen på jobben så er han mye nærmere meg enn det han har vært tidligere. Han virker også kanskje litt mer sjenert rundt meg enn det han gjør med andre kolleger. Magefølelsen min sier at han liker meg på samme måte som jeg liker han, men så er det noen dager hvor han ikke er like nærme meg eller at vi prater like mye sammen og da blir jeg brått litt usikker igjen. Ja, jeg er teit, men jeg trenger å få luftet meg litt her inne. Burde jeg stole på magefølelsen min og fortelle han at jeg liker han? Dersom jeg skulle være så uheldig å få avslag vil det gjøre det en smule småkleint å være på jobben :fnise:

Anonymkode: df5e0...c3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stol på magefølelsen, det er alltid det beste! Kjipt å gå glipp av av noe som kan bli kjempebra :smilorange: Eventuelt avslag og kleinhet på jobb kan du ta som det kommer, og det går dessuten over (hvis det skulle oppstå).

Kjør på, og lykke til! :duskedame:

• Liker 2
Skrevet

Har du spurt om han vil være med og ta en øl etter jobb en dag? Jeg tror jeg ville startet med det. :) 

• Liker 4
Skrevet

Har du spurt om han vil være med og ta en øl etter jobb en dag? Jeg tror jeg ville startet med det. :) 

Jeg hadde faktisk tenkt å spørre om han ville bli med ut imorgen, men før jeg rakk det fortalte han at han skulle ut med en annen kollega. Da var jeg såpass frekk at jeg spurte om jeg kunne bli med, og det var greit. Litt synd at det ikke bare kunne være meg og han, men det er da noe hvertfall. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde faktisk tenkt å spørre om han ville bli med ut imorgen, men før jeg rakk det fortalte han at han skulle ut med en annen kollega. Da var jeg såpass frekk at jeg spurte om jeg kunne bli med, og det var greit. Litt synd at det ikke bare kunne være meg og han, men det er da noe hvertfall. :)

Det er absolutt noe! Neste gang blir det bare dere to. :tommelopp:

• Liker 2
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...