Gå til innhold

Finnes det noen techno-scene i Oslo lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har blitt gammal og uttafor..men pleide like gå på diverse klubber back in the day - headon, the villa, blå og enkelte konsepter som sunkissed tror jeg det het. Var veldig fan av detroit techno (carl craig, juan atkins etc) og enkelt tysk minimal techno (surgeon, rod modell) samt typisk svenske greier som adam beyer, cari lekebusch osv. Spiller slike folk i Oslo lenger? Har de daua? Hva skjer egentlig? Hva gjør en 35 åring som vil ut å stå og nikke med en øl i hånda til techno uten å føle seg pedo? Jeg orker ikke dubstep og slikt nyere opplegg. Det nyeste jeg gidder er minimal techno fra rundt årtusenskifte. Og det må være "intellektuelt", med mye gamlinger osv som nikker bekreftende til hverandre når de hører cosmic cars fra 1981. 

Endret av FreeLife
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye å komme med, men mener nå at g-ha og olanskii (som stod/står bak sunkissed??) fortsatt holder på en del på jaeger? Vet dog ikke hvordan det er med klientellet der, med tanke på alder...

Vet bare at når jeg var på fugazi hørte på digweed for 4 år siden så var det absolutt ikke noe i veien for å være halveis oppi 30-åra!! Så jeg skulle jo tro at det fortsatt eksisterer alternativer der de som ikke er 20 lenger trenger å føle seg heeeelt utenfor.

Kan også anbefalle deg timewarp-festivalen i Tyskland. Sven Vath som står bak - og han har ofte med seg gamle travere som nettopp carl craig, juan atkins, richie hawtin, josh wink, laurent garnier, carl cox etc etc. Der tipper jeg snittalderen er rundt 30 :)

Ser frem til flere svar :)

Anonymkode: 25393...54d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...