AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Syntes første episode ikke var så fin, men nå har jeg sett alle episodene som er sendt så langt og nå liker jeg serien kjempegodt. Spennende å se så ulike familier, og at alle variantene er helt normalt. En feelgood-serie rett og slett!Har du ikke sett den, ligger alle episodene så langt på TV2 Sumo. Anonymkode: ae105...b49
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Jeg kjønnet ikkr Anonymkode: 726b6...4e3
Ruskemor Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Jeg har sett nesten alle episodene, og liker serien godt Er så fint å se at man kan gjøre ting på så mange måter Veldig feel good serie! 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Jeg synes serien er fin. Den setter litt perspektiv på ting. At det er lov å gjøre en feil, eller at ikke alle familier er 120% feilfrie.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Jeg satt også og klødde meg i hodet etter de første episodene og lurte på hva slags tullete konsept dette var. Men jeg synes det har kommet seg veldig, og det er lettere å skjønne poenget når jeg har sett flere episoder. Liker at "mammapanelet" er åpne når de ikke er enige i måten ting blir gjort på, men at de likevel er mest positive og kommenterer det som er bra. Feelgood, ja! Rett og slett et hyggelig program, gleder meg til å se mer Anonymkode: 5c34f...40a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå