AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Hei! Lurte på om noen har erfaring med gynekologene på Volvat Laguneparken? Svein magne skulstad, Hemamaalini Rajkumar, Tetenya Isaksen og Ayfer Alhirimzi. Anonymkode: b9f0b...ba3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Har vært hos Tetyana, får jobben gjort, men ikke spesielt varm dame. En-to-tre ferdig, lite tid til følelser. Anonymkode: 7c343...417
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Takk for svar; det var det jeg og hadde fått inntrykk av :-/ . Kan ikke finne noen anmeldelser av verken skulstad eller rajkumar, så var vel kanskje spesielt lurte på. Anonymkode: b9f0b...ba3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Ekstremt dyrt å gå dit.. Var der akkurat og betalte 1200 kr (har medlemsrabatt) ordinært 1500 ca.var hos tatyana og samme oppfatning som dere.går ellers til Bjerknes som holder til på Nesttun. Flink men veldig flørtene.... 😁 Anonymkode: 54a4d...057
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Har erfaring med Anne-Lone Wollen i tillegg til Ayfer. Men Wollen er der kanskje ikke lengre eller? Uansett - synes begge er flinke, men samtidig er de ganske ulike. Ayfer er rolig og vennlig, mens Anne-Lone virker veldig utadvendt og hyggelig. Har godt inntrykk av begge to, og går til den av de som tilfeldigvis har en ledig time når det passer meg best. Sist fikk jeg et glimt i journalen som Ayfer hadde skrevet etter en time jeg hadde, og hun er grundig. Veldig greit å vite at besøkene dokumenteres godt om det skulle være nødvendig med et tilbakeblikk senere. Anonymkode: 4f01f...362
Gjest L´issi Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Vil på det sterkeste anbefale Dr. Helland på Aleris i Marken! Lyttende, god kunnskap, formidlingsevne og viser respekt! Rett og slett fantastisk! Kostet vel 12-1300kr, men verdt det! Aldri i livet om jeg drar til Tetiyana igjen! At et så kaldt og følelsesløst menneske får arbeide som lege/gynekolog er ubegripelig.. Fikk påvist PCOS av henne, uten at jeg hadde et eneste symptom, bortsett fra FÅ cyster. Jeg blei jo engstelig, spurte spørsmål -men hun ga meg bare en brosjyre og sa jeg kunne lese den og på nettet. Trodde altså jeg hadde PCOS i nesten 2 år før jeg gikk til Helland på Aleris som avkreftet dette med en gang.. 1) jeg har normal syklus og ingen andre symptomer 2) cyster er helt normalt, men antall kan være et symptom sammen med ustabil syklus, hårvekst, overvekt..
Epleskall Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Kan også anbefale klinikk Hausken (ligger i Blomsterdalen), jeg var der en gang. Mener jeg betalte kr 1000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå