Gå til innhold

Ny versjon av juleklassikeren(Tre nøtter til Askepott) vises på NRK1 denne julen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er for sen

Var det noe morsomt der?

Helt idiotisk og tåpelig at de bruker over 7 mill på en gammel film når det er barn som sulter, syke folk som trenger hjelp osv som pengene kunne gått til. What's wrong with my county...

Anonymkode: cd3aa...62f

slapp av, landet ditt gir penger til fattige land også via bistand. Går vel an å bruke penger på flere ting :) 

mulig jeg tar feil nå, leste ikke artikkelen men leste om det for noe dager siden, men ble den ikke fikset på med EØS-penger? 

Jeg synes det kan være greit å restaurere så lenge det ikke er særlig store forandringer. Tror jeg også leste at de måtte gjøre det for å kunne vise den i fremtiden også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre nøtter til Askepott er jo dørgende kjeeeeedelig! Aldri orket å se hele, ikke skal jeg heller. Da ser jeg heller på gress vokse eller maling tørke. Har aldri orket å se den som barn heller, syntes den var like treig da. Den jævla dubbinga er også grunn nok til å ikke se, jeg hater dubbing!

Okei. Ikke se på den du da. 

Skrevet (endret)

Er vel lov å si meningen sin vel? Eller er det forbudt i din verden @Rosewood
Endret av Salka
Sitering klikket
Skrevet

Gustav er vel den komikeren som har spesialisert seg på Knut Risan. Google it.

Trenger ikke google, lurte bare på hvorfor en norsk film skulle dubbes. Men han kunne jo fått en hovedrolle. Kanskje ikke prinsen, men muligens han der med "jamen leksene, deres majestet, leksene!" :fnise:

Anonymkode: ac43d...d9d

Skrevet

Blir kvalm og så provosert av å tenke på at de har brukt millioner av kroner på å oppgradere dette pisset...

Pengene kunne heller gått til noe nyttig som p å hjelpe flyktninger

Anonymkode: 669bd...3db

• Liker 1
Skrevet

Blir kvalm og så provosert av å tenke på at de har brukt millioner av kroner på å oppgradere dette pisset...

Pengene kunne heller gått til noe nyttig som p å hjelpe flyktninger

Spiste du mat i dag? Du burde ha latt være, og heller donert bort noe til flyktninger.

Anonymkode: f3dd8...d47

• Liker 1
Skrevet

Spiste du mat i dag? Du burde ha latt være, og heller donert bort noe til flyktninger.

Sammenligner du mat til noen kr med millioner? Gå å legg deg lille gutt

• Liker 1
Skrevet

Sammenligner du mat til noen kr med millioner? Gå å legg deg lille gutt

"Gå å legg deg lille gutt"..? Sjelden har vel uttrykket "Den som sier det, er det selv" passet bedre enn her :fnise:

• Liker 2
Skrevet

"Gå å legg deg lille gutt"..? Sjelden har vel uttrykket "Den som sier det, er det selv" passet bedre enn her :fnise:

Tapt sak. Gå å sløs millioner på 40 år gammelt dritt du..

• Liker 1
Skrevet

Hyggelig at filmen oppdateres og tilpasses moderne fjernsynsapparat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...