Gå til innhold

Ny versjon av juleklassikeren(Tre nøtter til Askepott) vises på NRK1 denne julen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest StripeyPanda
Skrevet

Er jo bare positivt å bedre kvaliteten! Syntes det ble finere og klarere farger, og ikke det blåskjæret som har vært. Blir spennende å se om man merker forskjell når det sendes!

Skrevet

Jeg håper jeg ikke merker forskjell. For meg handler den filmen kun om nostalgi, jeg vil ikke ha noen endringer.

• Liker 6
Skrevet

Er jo bare positivt å bedre kvaliteten! Syntes det ble finere og klarere farger, og ikke det blåskjæret som har vært. Blir spennende å se om man merker forskjell når det sendes!

Stod i kommentarfeltet at også lydkvaliteten hadde blitt endret, noen som spekulerte i om Risan sin stemme hadde blitt byttet ut. Kvaliteten ble jo bedre bildemessig, men synes at det øverste bildet (askepott med den rosa hetten på) virket veldig blått. 

Skrevet

Hvis Knut Risan er byttet ut, slutter jeg å se på denne filmen.

• Liker 8
Skrevet

Stod i kommentarfeltet at også lydkvaliteten hadde blitt endret, noen som spekulerte i om Risan sin stemme hadde blitt byttet ut. Kvaliteten ble jo bedre bildemessig, men synes at det øverste bildet (askepott med den rosa hetten på) virket veldig blått. 

Det står jo dette i artikkelen du linket til: "NRK viser den nye versjonen denne julen, men med det kjente og kjære norske lydsporet ved Knut Risan."

Anonymkode: b9d02...e46

Skrevet

Føler de banner i kirken når de gjør slikt... Hvorfor gidde å forbedre når folk ser den for nostalgien... Kvaliteten er jo crap uansett

• Liker 2
Skrevet

Det står jo dette i artikkelen du linket til: "NRK viser den nye versjonen denne julen, men med det kjente og kjære norske lydsporet ved Knut Risan."

Anonymkode: b9d02...e46

Så flott :laugh: 

Skrevet

Kjedelig serie, hvorfor ikke heller lage noe nytt  framfor å vise det samme gamle mølet hvert år?

Anonymkode: cd3aa...62f

• Liker 1
Skrevet

Syntes det er fint jeg! De er jo så søte, så det blir gøy å se det i "dagligdagse" farger :) Så lenge de ikke lager med nye skuespillere eller noe annet drastisk så syntes jeg det bare er fint.

Kjedelig serie, hvorfor ikke heller lage noe nytt  framfor å vise det samme gamle mølet hvert år?

Serie? Det er en film.

• Liker 1
Skrevet

Syntes det er fint jeg! De er jo så søte, så det blir gøy å se det i "dagligdagse" farger :) Så lenge de ikke lager med nye skuespillere eller noe annet drastisk så syntes jeg det bare er fint.

Serie? Det er en film.

Min mening står

Skrevet

Serie? Det er en film.

Så du vil heller at de skal vise det samme mølet hvert år? Hørt om å fornye seg?

Skrevet

Så du vil heller at de skal vise det samme mølet hvert år? Hørt om å fornye seg?

:ler:

• Liker 1
Skrevet

Ikke meg du spurte, men ja jeg vil det.

• Liker 3
Skrevet

Serie...?

Anonymkode: b6335...fbc

• Liker 4
Skrevet

Jeg skal sjekke det ut i jula og svare litt senere. :jepp: 

Skrevet

Patetisk og flaut

Jeg elsker det! Ronny er den fødte stemoren, bare det gjør hele parodien verdt å se på. Også er det alle detaljene, for eksempel Silje som plukker opp en snøball selv om det ikke er noe snø på bakken. Det er bare så bra! 

Skrevet

Serie...?

Du er for sen

:ler:

Var det noe morsomt der?

Helt idiotisk og tåpelig at de bruker over 7 mill på en gammel film når det er barn som sulter, syke folk som trenger hjelp osv som pengene kunne gått til. What's wrong with my county...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...