Fredsmegleren Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 https://nrkbeta.no/2015/12/02/julegave-fra-tsjekkia-tre-notter-til-askepott-i-ny-drakt/Personlig foretrekker jeg den gamle. Hva synes dere?
Gjest StripeyPanda Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Er jo bare positivt å bedre kvaliteten! Syntes det ble finere og klarere farger, og ikke det blåskjæret som har vært. Blir spennende å se om man merker forskjell når det sendes!
Tabris Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Jeg håper jeg ikke merker forskjell. For meg handler den filmen kun om nostalgi, jeg vil ikke ha noen endringer. 6
Fredsmegleren Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2015 Er jo bare positivt å bedre kvaliteten! Syntes det ble finere og klarere farger, og ikke det blåskjæret som har vært. Blir spennende å se om man merker forskjell når det sendes!Stod i kommentarfeltet at også lydkvaliteten hadde blitt endret, noen som spekulerte i om Risan sin stemme hadde blitt byttet ut. Kvaliteten ble jo bedre bildemessig, men synes at det øverste bildet (askepott med den rosa hetten på) virket veldig blått.
Honey Dew Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Hvis Knut Risan er byttet ut, slutter jeg å se på denne filmen. 8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Stod i kommentarfeltet at også lydkvaliteten hadde blitt endret, noen som spekulerte i om Risan sin stemme hadde blitt byttet ut. Kvaliteten ble jo bedre bildemessig, men synes at det øverste bildet (askepott med den rosa hetten på) virket veldig blått. Det står jo dette i artikkelen du linket til: "NRK viser den nye versjonen denne julen, men med det kjente og kjære norske lydsporet ved Knut Risan." Anonymkode: b9d02...e46
altflyter Skrevet 4. desember 2015 #7 Skrevet 4. desember 2015 Føler de banner i kirken når de gjør slikt... Hvorfor gidde å forbedre når folk ser den for nostalgien... Kvaliteten er jo crap uansett 2
Fredsmegleren Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2015 Det står jo dette i artikkelen du linket til: "NRK viser den nye versjonen denne julen, men med det kjente og kjære norske lydsporet ved Knut Risan." Anonymkode: b9d02...e46Så flott
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #9 Skrevet 4. desember 2015 Kjedelig serie, hvorfor ikke heller lage noe nytt framfor å vise det samme gamle mølet hvert år? Anonymkode: cd3aa...62f 1
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 Haha, jeg trodde først du siktet til P3 morgens versjon. Den er F A N T A S T I S K :D https://tv.nrk.no/serie/p3morgens-tre-noetter-til-askepott/MYNR52000115/sesong-1/episode-1
Eighth Planet Skrevet 4. desember 2015 #11 Skrevet 4. desember 2015 Syntes det er fint jeg! De er jo så søte, så det blir gøy å se det i "dagligdagse" farger Så lenge de ikke lager med nye skuespillere eller noe annet drastisk så syntes jeg det bare er fint. Kjedelig serie, hvorfor ikke heller lage noe nytt framfor å vise det samme gamle mølet hvert år?Anonymkode: cd3aa...62fSerie? Det er en film. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #12 Skrevet 4. desember 2015 Syntes det er fint jeg! De er jo så søte, så det blir gøy å se det i "dagligdagse" farger Så lenge de ikke lager med nye skuespillere eller noe annet drastisk så syntes jeg det bare er fint. Serie? Det er en film.Min mening står Anonymkode: cd3aa...62f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #13 Skrevet 4. desember 2015 Syntes det er fint jeg! De er jo så søte, så det blir gøy å se det i "dagligdagse" farger Så lenge de ikke lager med nye skuespillere eller noe annet drastisk så syntes jeg det bare er fint. Serie? Det er en film.Så du vil heller at de skal vise det samme mølet hvert år? Hørt om å fornye seg? Anonymkode: cd3aa...62f
Eighth Planet Skrevet 4. desember 2015 #14 Skrevet 4. desember 2015 Så du vil heller at de skal vise det samme mølet hvert år? Hørt om å fornye seg?Anonymkode: cd3aa...62f 1
Rosewood Skrevet 4. desember 2015 #15 Skrevet 4. desember 2015 Så du vil heller at de skal vise det samme mølet hvert år? Hørt om å fornye seg?Anonymkode: cd3aa...62fIkke meg du spurte, men ja jeg vil det. 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #16 Skrevet 4. desember 2015 Kjedelig serie, hvorfor ikke heller lage noe nytt framfor å vise det samme gamle mølet hvert år?Anonymkode: cd3aa...62fSerie...? Anonymkode: b6335...fbc 4
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2015 #17 Skrevet 4. desember 2015 Jeg skal sjekke det ut i jula og svare litt senere.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #18 Skrevet 4. desember 2015 Haha, jeg trodde først du siktet til P3 morgens versjon. Den er F A N T A S T I S K :D https://tv.nrk.no/serie/p3morgens-tre-noetter-til-askepott/MYNR52000115/sesong-1/episode-1 Patetisk og flaut Anonymkode: b6335...fbc 1
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #19 Skrevet 4. desember 2015 Patetisk og flautAnonymkode: b6335...fbcJeg elsker det! Ronny er den fødte stemoren, bare det gjør hele parodien verdt å se på. Også er det alle detaljene, for eksempel Silje som plukker opp en snøball selv om det ikke er noe snø på bakken. Det er bare så bra!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #20 Skrevet 5. desember 2015 Serie...?Anonymkode: b6335...fbcDu er for senVar det noe morsomt der? Helt idiotisk og tåpelig at de bruker over 7 mill på en gammel film når det er barn som sulter, syke folk som trenger hjelp osv som pengene kunne gått til. What's wrong with my county... Anonymkode: cd3aa...62f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå