Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Noen som følger med på denne serien?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Jeg har fulgt med. Har tv2 begynt å sende siste sesong? Anonymkode: fc19c...bf7
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Jeg har fulgt med. Har tv2 begynt å sende siste sesong? Anonymkode: fc19c...bf7Den nyeste sesongen startet tirsdag sist uke
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Jeg har ikke muligheten til å følge med på dette.Criminal Minds krasjer fullstendig med ett par andre TV-programmer, som noen andre krever å se på. Anonymkode: 4555d...c4e
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Den nyeste sesongen startet tirsdag sist uke Hm, jeg fant siste på torsdag? Fikk ikke sett første i ukesmenyen, så måtte laste ned den, men så blir jeg up to date Jeg har ikke muligheten til å følge med på dette.Criminal Minds krasjer fullstendig med ett par andre TV-programmer, som noen andre krever å se på.Anonymkode: 4555d...c4eFordelen med opptakerfunksjon! Anonymkode: fc19c...bf7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Har sett første episode nå. Jeg liker hun nye dama! Anonymkode: fc19c...bf7
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. desember 2015 #7 Skrevet 4. desember 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #8 Skrevet 4. desember 2015 Jeg liker serien, men syns den har tapt seg veldig fra sesong 8 og utover. Nesten alt løses ved at Garcia finner noe på pcen, mens det tidligere var tankekraft og diskusjoner som kom frem til en løsning. Den periodiske humoren som lå i de første sesongene er også borte, de bruker for mye tid på å vise gjerningsmannen i arbeid og det er lite utvikling hos flere av karakterene. Nei, få tilbake den gode gamle CM, og kast de nye skvipet over bord! Anonymkode: 31587...fc5 1
Sommernatt Skrevet 4. desember 2015 #9 Skrevet 4. desember 2015 Har fulgt med siden sesong 1! Elsker det! Men er enig i at det var bedre før
Sitronmelis Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 Jeg liker serien, men syns den har tapt seg veldig fra sesong 8 og utover. Nesten alt løses ved at Garcia finner noe på pcen, mens det tidligere var tankekraft og diskusjoner som kom frem til en løsning. Den periodiske humoren som lå i de første sesongene er også borte, de bruker for mye tid på å vise gjerningsmannen i arbeid og det er lite utvikling hos flere av karakterene. Nei, få tilbake den gode gamle CM, og kast de nye skvipet over bord!Anonymkode: 31587...fc5Enig. Det har blitt for forutsigbart. Det er alltid en morder, og folk som blir tatt av denne morderen. Og når CM folka begynner å finne ut hvem morderen er, og morderen kidnapper sitt siste offer, så overlever ALLTID det offeret. ALLTID. Man vet jo nesten alltid hvordan det ender etter hver episode.. Og det er kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #12 Skrevet 4. desember 2015 De skulle ha bringt tilbake GideonDet kan de ikke. Skuespilleren sluttet fordi han syns serien er altfor voldelig og dårlig. Anonymkode: aa68d...ba7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Det kan de ikke. Skuespilleren sluttet fordi han syns serien er altfor voldelig og dårlig.Anonymkode: aa68d...ba7Jeg mente kunne. Nå kan de jo hvertfall ikke bringe han tilbake Anonymkode: aa68d...ba7
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 5. desember 2015 #14 Skrevet 5. desember 2015 Det kan de ikke. Skuespilleren sluttet fordi han syns serien er altfor voldelig og dårlig.Anonymkode: aa68d...ba7Vet men folk kan endre mening, det har jo tross alt gåt nesten et tiår. Faktisk O: Men det måtte ha blitt etter Homeland er ferdig eller hvis Saul dør
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #15 Skrevet 5. desember 2015 Vet men folk kan endre mening, det har jo tross alt gåt nesten et tiår. Faktisk O: Men det måtte ha blitt etter Homeland er ferdig eller hvis Saul dørHar du ikke sett hva som skjer med Gideon i sesong 10? Anonymkode: aa68d...ba7
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 5. desember 2015 #16 Skrevet 5. desember 2015 Har du ikke sett hva som skjer med Gideon i sesong 10? Anonymkode: aa68d...ba7Han har ikke dukka opp siden sesong 4 da
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #17 Skrevet 5. desember 2015 Han har ikke dukka opp siden sesong 4 da Tror du har glemt noe jeg Ikke trykk her hvis du ikke har sett sesong 10. Anonymkode: aa68d...ba7
Mynona Skrevet 5. desember 2015 #18 Skrevet 5. desember 2015 Jeg hater frisyren til hun nye hun er rå-pen med en ordentlig frisyre. Gideon er innom sesong 10 ja Jacklost. Han kan ikke komme tilbake!
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 5. desember 2015 #19 Skrevet 5. desember 2015 Men skuespilleren dukker ikke opp selv? Ser på imdb at hans siste episode var i 2007Så dumt av serie skaperne Noen som husker hva hun som var med i starten het? Hun som forlot tidlig sesong to etter å ha tatt saken i egne hender og skutt en fyr
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #20 Skrevet 5. desember 2015 Men skuespilleren dukker ikke opp selv? Ser på imdb at hans siste episode var i 2007Så dumt av serie skaperne Noen som husker hva hun som var med i starten het? Hun som forlot tidlig sesong to etter å ha tatt saken i egne hender og skutt en fyrNei, han hater serien. Hun het Elle Greenaway. Anonymkode: aa68d...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå