AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Nå er det 27 dager til 2015 er over. Og takk for det. Dette året har mesteparten vært fylt med frykt og nervøsitet. Jeg har alltid vært sterk og klart å stenge ut alt som foregår i verden. Men det går ikke lenger. Jeg er nervøs når jeg er på min egen arbeidsplass, FOR kundene mine. Som jeg daglig må snakke med og hjelpe da jobben min innebærer kundeservice. Jeg tør ikke fly lenger, for det kan jo etter all sannsynlighet være plassert en bombe i bagasjerommet. Jeg tør ikke dra på kafé, ikke dra til Oslo, ikke konsert, ikke kino. Ingenting. Og nå tenker sikkert mange av dere at jeg overdriver. Men det er sånn det er blitt. Dessverre. Man må være på vakt, det er bare fakta. Jeg bare aner ikke hvordan jeg skal kunne leve normalt. Jeg må stå med flere avstands mellomrom når jeg har kunder. Ikke fordi jeg tenker at de er farlige, men fordi jeg ikke stoler på noen. Man vet aldri når det smeller. Anonymkode: ee8f0...33e 3
King in the North Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Nå er det 27 dager til 2015 er over. Og takk for det. Dette året har mesteparten vært fylt med frykt og nervøsitet. Jeg har alltid vært sterk og klart å stenge ut alt som foregår i verden. Men det går ikke lenger. Jeg er nervøs når jeg er på min egen arbeidsplass, FOR kundene mine. Som jeg daglig må snakke med og hjelpe da jobben min innebærer kundeservice. Jeg tør ikke fly lenger, for det kan jo etter all sannsynlighet være plassert en bombe i bagasjerommet. Jeg tør ikke dra på kafé, ikke dra til Oslo, ikke konsert, ikke kino. Ingenting. Og nå tenker sikkert mange av dere at jeg overdriver. Men det er sånn det er blitt. Dessverre. Man må være på vakt, det er bare fakta. Jeg bare aner ikke hvordan jeg skal kunne leve normalt. Jeg må stå med flere avstands mellomrom når jeg har kunder. Ikke fordi jeg tenker at de er farlige, men fordi jeg ikke stoler på noen. Man vet aldri når det smeller. Anonymkode: ee8f0...33eKanskje du skal prøve å gå til psykolog med denne angsten din? 3
Gjest Hummels Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Ja 2015 er snart over, og 2016 blir ikke noe bedre så lenge IS og muslimer får herje fritt. Det er spesielt de som er hekta på bomber, og drap og lærer resten av verden det også. Norge blir mer og mer utrygg så lenge de får komme inn i landet vårt. Hvor mange kriminelle er ikke kommet inn alt. Liv må gå tapt før noen bryr seg. Når det er for sent. Så jeg skjønner godt at du er redd. Norge og verden er ikke trygg lenger.
King in the North Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Ja 2015 er snart over, og 2016 blir ikke noe bedre så lenge IS og muslimer får herje fritt. Det er spesielt de som er hekta på bomber, og drap og lærer resten av verden det også. Norge blir mer og mer utrygg så lenge de får komme inn i landet vårt. Hvor mange kriminelle er ikke kommet inn alt. Liv må gå tapt før noen bryr seg. Når det er for sent. Så jeg skjønner godt at du er redd. Norge og verden er ikke trygg lenger. Du føler deg virkelig utrygg i Norge? Det har dødd flere i trafikken den siste uken enn nordmenn i Norge fra terrorangrep de siste 3 årene. Du tørr vel kanskje ikke bevege deg ut av huset i frykt for å bli påkjørt heller? 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Ja 2015 er snart over, og 2016 blir ikke noe bedre så lenge IS og muslimer får herje fritt. Det er spesielt de som er hekta på bomber, og drap og lærer resten av verden det også. Norge blir mer og mer utrygg så lenge de får komme inn i landet vårt. Hvor mange kriminelle er ikke kommet inn alt. Liv må gå tapt før noen bryr seg. Når det er for sent. Så jeg skjønner godt at du er redd. Norge og verden er ikke trygg lenger. Nå ble hun nok mye roligere. Anonymkode: 2c3c2...d01 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Mange sitter nok med en slik type frykt nå i disse dager,men man kan ikke stoppe å leve av den grunn.Jeg var i København sist uke, og hadde mine betenkeligheter, ettersom jeg både var i Strøget, Tivoli og på Kastrup,men jeg tok meg sammen, koset meg glugg i hjel og la bort denne frykten.Jeg jobber også daglig med kunder, på et av Norges største kjøpesenter,men det er ikke det jeg kan gå og tenke på når jeg står der.Skjer det, så skjer det. Det er ikke noe vi får gjort noe med, dessverre.Mitt viktigste råd; ikke slutt å lev, da har du på en måte allerede tapt.. Anonymkode: 52cda...6a2
Gjest Hummels Skrevet 4. desember 2015 #8 Skrevet 4. desember 2015 Du føler deg virkelig utrygg i Norge? Det har dødd flere i trafikken den siste uken enn nordmenn i Norge fra terrorangrep de siste 3 årene. Du tørr vel kanskje ikke bevege deg ut av huset i frykt for å bli påkjørt heller? Det er ikke trygt noen steder i verden. Ikke Norge heller. Jeg reiser også litt til familien i Tyskland og Frankrike og må så klart fly. Har alltid en liten redsel innerst inne oppe i fly. Eller når jeg går forbi mange muslimer. Jeg kan ikke noe for det. Det er sånn det er blitt. Jeg er ikke redd for å bli påkjørt, jeg er ikke redd for å dø. Jeg tørr fint bevege meg ute, selv om jeg prøver å holde meg mest mulig borte fra visse.. Jeg er redd for å se andre dø og bli pint selv til døde på en grusom måte. Å bli sprengt i lufta går nok fort så vi ikke merker det, men det er ikke den måten jeg vil dø på eller se andre dør på den måten. Jeg vil ikke bli skutt av en sånn en. Jeg vil ikke se andre bli skutt. Ellers er jeg ikke redd for døden eller redd så mye annet. Men de menneskene er jeg redd og sint på. Så er jeg redd for å bli alvorlig syk og må lide for det, og redd for å miste de jeg er glad i, og edderkopper.
Gjest Hummels Skrevet 4. desember 2015 #9 Skrevet 4. desember 2015 Nå ble hun nok mye roligere.Anonymkode: 2c3c2...d01Skal vi lyve da for å berolige folk? Hun er ikke alene om å være redd.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 Ts, du virker mildt sagt ganske paranoid. Da kan du tenke deg hvordan hverdagen utarter seg for de millionene av barn, kvinner og eldre i fare for å havne i kryssilden. For noen er dette hverdagen. Walk it off. Anonymkode: cad87...d1d 1
ajarRun Skrevet 4. desember 2015 #11 Skrevet 4. desember 2015 Det er ikke trygt noen steder i verden. Ikke Norge heller. Jeg reiser også litt til familien i Tyskland og Frankrike og må så klart fly. Har alltid en liten redsel innerst inne oppe i fly. Eller når jeg går forbi mange muslimer. Jeg kan ikke noe for det. Det er sånn det er blitt. Jeg er ikke redd for å bli påkjørt, jeg er ikke redd for å dø. Jeg tørr fint bevege meg ute, selv om jeg prøver å holde meg mest mulig borte fra visse.. Jeg er redd for å se andre dø og bli pint selv til døde på en grusom måte. Å bli sprengt i lufta går nok fort så vi ikke merker det, men det er ikke den måten jeg vil dø på eller se andre dør på den måten. Jeg vil ikke bli skutt av en sånn en. Jeg vil ikke se andre bli skutt. Ellers er jeg ikke redd for døden eller redd så mye annet. Men de menneskene er jeg redd og sint på. Så er jeg redd for å bli alvorlig syk og må lide for det, og redd for å miste de jeg er glad i, og edderkopper. Ingen dør på fly, dersom du er redd for terrorister burde du fly hele tiden, da risikoen på fly er mye lavere.
Gjest Hummels Skrevet 4. desember 2015 #12 Skrevet 4. desember 2015 (endret) Ingen dør på fly, dersom du er redd for terrorister burde du fly hele tiden, da risikoen på fly er mye lavere.Sorry at jeg siterte deg to gangen, men denne siterings greia er helt fucka Det har skjedd før at folk dør på fly. Så jo det kan fort skje. De klarte nå styrte passasjerfly inn i tvilling tårnene i NY. Det var vel muslimer. Ryddet for svar til personangrep.Kragebein, mod Endret 5. desember 2015 av Kragebein
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #13 Skrevet 4. desember 2015 Det har skjedd før at folk dør på fly. Så jo det kan fort skje. De klarte nå styrte passasjerfly inn i tvilling tårnene i NY. Det var vel muslimer. Ergo være extra extra obs når de er i området(?) Anonymkode: cad87...d1d
Ananas. Skrevet 4. desember 2015 #14 Skrevet 4. desember 2015 Livet er farlig, du kan dø av det. Og da må man egentlig bare lære seg å leve med den tanken, men fortsette å kose seg. Sannsynligheten for at du kan engste eller planlegge deg vekk fra en farlig situasjon er så bitteliten at det ikke er noe vits i å forholde seg til den. Er frykten handlingslammende og livsbegrensende så ville jeg tatt en tur til psykolog. Sannsynligheten for å dø av terror er så liten at det ikke er rasjonelt å la den frykten styre livet, og da kan en fagperson være til god hjelp.
Gjest Hummels Skrevet 4. desember 2015 #15 Skrevet 4. desember 2015 Ergo være extra extra obs når de er i området(?)Anonymkode: cad87...d1dJa best det.
ajarRun Skrevet 4. desember 2015 #16 Skrevet 4. desember 2015 Jeg er fra europa, er ikke født med våpen i hånda, er ikke lært opp til å skyte, drepe og selvmordsbombing, er ikke kriminell, er ikke terrorist og har samme kulturen som nordmenn. Sorry at jeg siterte deg to gangen, men denne siterings greia er helt fucka Det har skjedd før at folk dør på fly. Så jo det kan fort skje. De klarte nå styrte passasjerfly inn i tvilling tårnene i NY. Det var vel muslimer. Nei, det var CIA og Illuminati. Men det er forsvinnende sjeldent at fly blir kapret og at det medfører personskade. Spesielt i Europa. Og etter tvillingtårnene har pilotene fått skuddsikre dører. Det var slik han Tyske piloten kunne styrte flyet med alle passasjerene inn i et fjell.
Diamond99 Skrevet 4. desember 2015 #17 Skrevet 4. desember 2015 Det er større sjanse for at vi dør i en bilulykke i morgen, enn at noen kommer å skytter oss. Uansett, verden har aldri har vært et trygt sted å leve. En ting til, hvis vi slutter å gjøre hverdagslige ting som å gå på café, hvem vinner og taper da.
Saunet Skrevet 4. desember 2015 #18 Skrevet 4. desember 2015 (endret) Nei, det var CIA og Illuminati. Men det er forsvinnende sjeldent at fly blir kapret og at det medfører personskade. Spesielt i Europa. Og etter tvillingtårnene har pilotene fått skuddsikre dører. Det var slik han Tyske piloten kunne styrte flyet med allPåstår du at ikke vestlige innvandrere er født med våpen I hånda og deres kall er å skyte, drepe mennesker og bli terrorister? USA er også et vestlig land, men takk og lov for at vi ikke deler den kulturen de har over there. Har ingen ting å si hvor du er født, det finnes bra kultur og ukultur hvor enn en reiser. Østen har terroristene I Midtøsten og vesten har krigsbaronene I USA. Same coin, different sides. Edit: Siteringen var ment til Hummels innlegg, men av en rar grunn siterer jeg ambivalent Endret 4. desember 2015 av Saunet
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #19 Skrevet 4. desember 2015 Påstår du at ikke vestlige innvandrere er født med våpen I hånda og deres kall er å skyte, drepe mennesker og bli terrorister? USA er også et vestlig land, men takk og lov for at vi ikke deler den kulturen de har over there. Har ingen ting å si hvor du er født, det finnes bra kultur og ukultur hvor enn en reiser. Østen har terroristene I Midtøsten og vesten har krigsbaronene I USA. Same coin, different sides. Edit: Siteringen var ment til Hummels innlegg, men av en rar grunn siterer jeg ambivalent Ikke vestlig barn med gevær i hånda er ikke et sjeldent syn, så det senest i nyhetene istad. Det er selvsagt ikke barnas skyld som blir hjernevasket til det, men tenk hva for slags drapsmaskiner de vokser opp til å bli. Hvor ofte ser du vestlige barn avbildet på den måten, med kall om å drepe mørkhudede vantro? Aldri! Deres kultur er definitivt LANGT farligere enn vår, faktisk så avskyelig at man ikke kan sette seg inn i den. Anonymkode: 0e961...999 2
Gjest Cartman Skrevet 4. desember 2015 #20 Skrevet 4. desember 2015 Kanskje du skal prøve å gå til psykolog med denne angsten din?TS har ikke angst. TS lever i den virkelige verden. En verden hvor politikerne hater sitt folk og hvor vanlige mennesker dør som følge av terrorangrep. Angst skyldes ubegrunnet frykt. TS sin frykt er 100% reell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå