Gjest lilletroll Skrevet 4. oktober 2004 #1 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ja, det har jeg faktisk!! Jeg er veldig tynn og slank, så det er ikke det som er problemet, men rumpa henger rett og slett.....og nå skal jeg gjøre noe med det, men hva er mest effektivt?? -gå tur? -sykle? -jogge? -tøyebøye? Gode tips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal i.i. Skrevet 4. oktober 2004 #2 Del Skrevet 4. oktober 2004 Styrketrening er helt klart mest effektivt, da spesielt øvelser som knebøy og utfall, eventuelt beinpress i maskin. Trener du på studio? Da kan du få hjelp der ang. utføring av øvelser osv. Ellers kan du trene hjemme, enten ved hjelp av en treningsstrikk eller i begynnelsen til og med uten belastning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne Skrevet 4. oktober 2004 #3 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg synes alt fikser seg med langrenn, men det er meg. Skulle ikke svømming også være bra, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå